duminică, 12 septembrie 2021

Imnul taberei "Opreşte-mă, la tine, Maramureş! Opreşte-mă, în tine, anotimp!", coordonatori Vasile Bele, Gelu Dragoş, Nelu Danci



Cu verdea frunte-a munților mă chemi,

Trecut și datini ți-ai sculptat în fildeș,

Loc sfânt ești azi și dincolo de vremi,

Opreşte-mă la tine, Maramureș!

 

Mă farmeci cu fain port și dulce grai,

Cu cântecul și cu-al jocului iureș,

Mă simt aici ca-n mult râvnitul Rai,

Opreşte-mă la tine, Maramureș!

 

Din flori multicolore-mi faci cunună

Aici, soarele îmi zâmbește galeș,

Toți fiii tăi-s născuți de mamă bună,

Oprește-mă la tine, Maramureș!

 

Te port în inimă, mirific plai,

Doar omenia ți-e la poartă vameș,

Iubire, bucurie tu ne dai,

Oprește-mă la tine Maramureș!


Autor: Leliana Rădulescu (Craiova)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu