vineri, 15 octombrie 2021

Eu ”simpatizez” și iubesc România!

 


Criza României

 Ești în criză, dragă Românie,

De când căzut-a dictatura

Și dau în Tine cu furie,

Arde-le-ar mintea și gura.

Că, dintr-o țară care-ai fost,

Curată, sfântă, cu de toate,

Ești acuma democrată și condusă prost

De mafie și minți prealuminate.

Te scufundă în mocirlă politrucii,

Mânca-le-ar corbii inima, ficatul,

Că trăiesc precum fac cucii,

Dar alții să le curețe rahatul.

Ei nu cunosc cuvântul sărăcie

Și nici n-au sentimentul de-a muri,

În „țara lor” e numai bogăție

Și nici nu știu ce-nseamnă-a suferi.

Ei iau doar biruri cât se poate

De pe-un popor adus la disperare

Și-mbolnăvit de-atâta... „sănătate”,

Plătită scump cu moarte prin spitale.

Am ajuns mai rău ca-n dictatură,

Vedea-v-aș agățați în vârf de par,

Că voi sunteți noua nomenclatură

Și-al bietului norod român, gropar.

În foame și de frig noi înghețăm,

Că ne-ați scumpit și gazul și curentul,

De am ajuns la lampă să-nvățăm,

Cum să ne scriem, mâine, testamentul.

Vă faceți des guverne rotative,

Ca să puteți fura și să vă îmbuibați,

Precum bureții și niște sugative,

Mânca-v-ar focul, năpârci de democrați.

Că voi sunteți chiar statul paralel

Al României ce n-are niciun stat,

Ce l-ați creat ca junglă, de model

Cum altul nu-i și nici n-a existat.

Ești în criză, dragă Românie

Și, din păcate, încă vei mai fi,

Cât prunci-ți plâng și mor pe altă glie

Și nu mai au simțirea, Țara de-a-și iubi.

 

Autor Iacob Oniga,

cu toate drepturile ce decurg din lege.

 

Notă. Da, îmi asum riscul de a-mi pierde niște prieteni de pe această rețea de socializare fiindcă postez poezie patriotică și nu... politică.

Cei care simpatizează cu un anumit partid este treaba lor, dar eu „simpatizez” și iubesc România cu tot ceea ce are frumos și bun în ea, nu cu partide politice care nu fac nimic pentru țară ci doar pentru ele.

Eu nu mă voi dezice de țară în favoarea intereselor de partid, oricât aș pierde, iar forma mea de manifestare, prin scris, este mult prea blândă față de ceea ce fac, acestui popor, politrucii.

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu