vineri, 15 octombrie 2021

La... Un pic... mă gândesc...


Un pic...

Un pic mai este până se-alege praful. Un pic. O țâră. Un președinte iresponsabil asmute pe popor un guvern format dintr-o Monstruoasă Coaliție.

-Știm bine... cât bine dorește nației acest UDMR și că pe această organizație fascistă „nici” n-o interesează Transilvania.

-O altă componentă a Monstruoasei Coaliții, această grupare fascistă, USR plus (toate nenorocirile), apărută din „bagheta magică” a modernismului occidental, NU jură pe BIBLIE, propagă extremismul sexual (chiar și în școli), ba, dorește ca bărbații să nască. Folosește mijloace „misterioase” la votări (vezi doar sectorul 1 al capitalei)...

-O a treia componentă, parte a partidului tradițional, prin căi USR-iste pune în frunte un păduche toxic cu antecedente în sălbatica Americă, cu scopul evident de distrugere a acestui partid de tradiție ce ne-a mai rămas...

Această Coaliție Monstruoasă nu face decât să ducă țara la pierzanie. Cu ăștia curând lumea va vorbi că pe acest teritoriu a fost o țară demnă, frumoasă, cuminte.

Și ce face, ce mai face această Monstruoasă Coaliție „iubitoare” de popor?!... Practică un „apartheid” nemernic, ucigător.

În plină pandemie adună oameni din teritoriu, îi îmbarcă în autobuze și avioane pentru „sclavie” în Germania.

Face alegeri de președinte, unde lumea stă claie, buluc, în sălile de vot, pe când ei vorbesc de distanțare socială...

Organizează la Cluj spectacol unde să-și zdrăngăne curul și țâțele mii de oameni, să nu mai vorbim de Acel Colhoz, Congresul rușinii, unde însuși marele „guru” NU purta mască.

Din „iubirea de popor” au intrat și-n fondul de pensii al celor care au făcut ceva pentru țara asta... ca să nu mai vorbim că au cheltuit și banii pentru ajutorul de înmormântare...

Dezbină ca să domini, spune o vorbă antică. Asta fac cei din coaliția ce are scop distrugerea nației.

Ei pot.

Ei vor.

Ei fac legi, dar NU le respectă.

Pe noi ne învrăjbesc.

Ce școli, ce economie, ce sănătate?! Acum lupta se duce între cei ințepați și cei ne.

Vinovați de toate relele lumii sunt cei care nu cred în mincinosul vaccin.

Ce le place monștrilor că ne certăm!... Au găsit idioții și motivul pentru care moare lumea. Se folosesc de cifre să ne amenințe cu moartea. Iar nu mai sunt boli de inimă, ficat, rinichi, plămâni și altele...

Totu-i Covvid. Până și accidentele de circulație, mortale... evident, sunt trecute la Covid și respectabila pungă de plastic unde dispăruții sunt ascunși. După cifrele lor, în ritmul în care se moare, în câțiva ani teritoriul va deveni nelocuibil... dar Institutul Național de Statistică ne spune că în anii 2018-2019 (ani fără pandemie), au murit mai mulți decât în perioada (NE)pandemică.

Ei... „se zbat” pentru noi, „ne vor” doar binele, numai noi... NU și NU. Evident că nu au vină monstruoșii. Vina o poartă cei peste 70% care NU s-au vaccinat. Orice medic (chiar submediocru) știe că pe doi (să zicem doar doi) bolnavi, nu-i faci bine cu un singur medicament. Și-atunci de ce un vaccin pentru toată lumea? Unde sunt medicamentele românești? Noi nu putem construi măști, combinezoane și altele necesre  tratamentului de răceală?

Uite că mai sunt 70% cu demnitate Națională care NU se supun ordinelor ucigașilor din Coaliție.

De ce să se teamă cei vaccinați, oficialii purtători și distribuitori de viruși, de cei care nu s-au înțepat?

De ce sunt pedepsiți oameni pentru credința lor?

De ce să li se interzică majorității dreptul de a intra în magazine?

De ce nu se împart proporțional acele magazine între vaccinați și nevaccinați? De-ar fi așa, sunt sigur, că nevaccinații NU vor merge la magazinele puterii, în schimb, la ei, vor veni înțepații.

Nu am nimic cu cei care s-au vaccinat din convingere sau au fost siluiți, fie pentru locul de muncă, fie pentru... bani. Nu-i fac proști, tâmpiți cum ei, cei care pactizează cu puterea, sunt complice cu oamenii puterii, ne fac pe noi. Toți suntem în barca ce se scufundă, dar vina pentru aceasta o poartă doar cei nevaccinați. Nevaccinații au distrus industria, sănătatea, învățământul...

Și barca se duce la fund.

O duce la fund Coaliția Monstruoasă.

Noi, mândri, bățoși, ne mâncăm între noi. Ce mai râd, ce mai râgâie și se scarpină pe burtă monstruoșii coaliți! Acum... se ceartă și ei. Nu mai știu pentru ce, dar... vedem și simțim... că...tot pentru „binele” nostru se ceartă. De-aia au înghețat veniturile la amărâți, de-aia au menținut pentru ai lor veniturile nesimțite și de-aia au asmuțit pe noi sălbatice măriri de prețuri. De-aia! Pentru că pot, pentru că „ne iubesc” și nu mai pot de dragul nostru...

Și de ne-am împăca... s-ar sinucide, ei, monstruoșii, care ne duc la dispariție...

Și-acum... un caz strict particular:

Înainte de primele restricții de anul trecut, am răcit cum numai eu știu s-o fac, adică... grav. Boala și supărarea sunt elemente cu care NU mă împac și care îmi trec greu. Atât de rău am răcit, că nu mai știam de mine. Dacă această răceală venea cu 2 săptămâni mai târziu, în Pandemie, chiar eu credeam că am Covid. Cele două săptămâni, faptul că boala NU a fost în Pandemie, mă face să cred că așa de bine m-ar fi tratat încât puteam să mă „odihnesc” în punga lor de plastic. Da, este o variantă. Acum, de cca 2 săptămâni iar m-a trântit rău nemernica răceală românească. Neștiind să sufăr decât românește, am rezistat bolii și aproape mi-am revenit. De-ar fi pus coaliții mâna pe mine, iară... poate se iveau șanse de pungă...

Așa că... am scăpat și vă scriu...

M-am imunizat un an.

I-am pus să ne gospodărească banii, ei ni-i fură și se împrumută, împrumută țara. În loc să ne unim, vaccinații cu (ne)vaccinații și să-i luăm cu zburături, să gonim din țară Monstruoasa Coaliție, spre deliciul lor ne mâncăm între noi.

 

Puiu Răducan

15102021 – Rm. Vâlcea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu