marți, 19 octombrie 2021

Poetul maramureşean Nicolae Scheianu premiat la Bistriţa


 UN PREMIU DE PRESTIGIU LA FESTIVALUL NAȚIONAL DE POEZIE ”GEORGE COȘBUC” DE LA BISTRIȚA a obţinut poetul maramureşean Nicolae Scheianu.

Iată ce a declarat marele câştigător: "Bistrița ocupă un loc aparte în viața mea, în biografia mea literară și acest premiu e – cu atât mai mult – o mare bucurie. Marele premiu al Festivalului i-a fost acordat poetului (pentru că este și un poet remarcabil!) DOREL VIȘAN. Din Maramureș au mai fost premiați poeții Gheorghe Pârja, Dorel Macarie și Adela Naghiu. Am fost la Bistrița împreună cu Gheorghe Pârja și am reîntâlnit prieteni dragi, de demult. Din păcate, unii dintre ei nu mai sunt, au plecat departe, în galaxii, în lumi mai bune. Am primit diploma cu gândul la prietenii mei, (vii și neatinși de aripa neantului încă, în amintirea mea!!) LUCA ONUL ȘI ALEXANDRU CRISTIAN MILOȘ - cu care nu am vânat lei dar am bătut orașul în lung și-n lat (și cârciumile lui de atunci) căutându-ne fiecare himerele (și hi-perele!) și poemele fericite. In imagini, o parte din juriu, actorul Dorel Vișan, directorul Festivalului, neobositul Alexandru Câțcăuan, poetul Ioan Pintea, directorul Bibliotecii Județene ”George Coșbuc”, Andreea Hedeș, Gheorghe Pârja, Daniel Săuca , Lucian Dobirta, primarul orașului Bistrita, Ioan Turc și, cu voia dumneavoastră, ultimul pe listă..... Ave, Eu! la masă și în curtea Muzeului Județean..."

Felicitări poetului Nicolae Scheianu! Felicitări prietenului Nicolae Scheianu!

                                                                                                                              GDL




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu