vineri, 15 octombrie 2021

SCRISOARE DESCHISĂ


Dragă domnule Laurenţiu Reghecampf, 

   Am aflat și eu din ziare  că familia ta trece prin greutăți, ba chiar  doriți  să divorțați, lucru care a

 întristat multă lume, nu numai pe mine.

    Eu ca fost dascăl de fotbaliști, m-am bucurat că vom avea un nou Viorel Mateianu, care pregătea 

succesul de acasă chiar  dacă jocul echipei era  în deplasare.

    Vedeam asta în Domnia Ta, care până acum ai fost singurul care ai putut să-l ”liniștești ” pe 

Becali  și să-i schimbi ”gândirea” de la bani la sport. Toți au crezut că îți ”vei rupe gâtul” la arabi

 și uite că  te-au întors victorios și de acolo. Succesele tale au prins bine tuturor  și deja erai printre 

primii 3 antrenori ai țării.   

  Acum a venit acest dar...

    Doresc să-ți spun că  am cu un an mai mult lucrat decât vârsta ta biologică și 56 ani de căsnicie, 

așa că nu cred că acest  gest al meu te lezează cumva.

    Stimate domn, lumea vede ziarele, dar nu întotdeauna cred în ce scrie în ele. Așa că eu cred că 

orice vor scrie lumea-i de partea voastră, dar uneori invidia...

    Mă leg de faptul că ai spus că ești creștin. Atunci când pentru alții nunta voastră era un spectacol,

 domnia ta ai jurat (dumneata știi ce ai jurat), doar că acest jurământ are o triplă semnificație. Ai 

promis Domnului că vei trăi cum zice Biblia. Ai promis unei doamne că  vei fi chiar cel ce ea 

gândește că iești, dar mai ales TU AI JURAT CĂ TE VEI COMPORTA CA UN STÂLP AL CASEI,

 PE CARE O VEI PROTEJA și a venit  inumana trădare prima dată pentru tine că un cuvânt dat

 sub  jurământ l-ai călcat. Valoarea ta în proprii ochi a devenit nulă. Deci pe tine te minți. Zilnic ne 

rugăm ”TATĂLUI NOSTRU” să ne ajute să nu cădem în ispită, domnia ta la ce ispită te gândeai ?   

  Slăbiciunile noastre sunt ispitele de care alții se folosesc ca să ne manipuleze, să ne umilească, să 

ne jignească. Vezi, ai uitat poarta deschise și te-au invadat. Cu toată vârsta pe care o am nu-mi 

permit a da sfaturi, tu trebuie să devii cine ai fost în ochii tăi și apoi în ochii lumii. Nu trebuie să

 faci nimic, doar să devii acela ce erai  și vei fi din nou al nostru... REGHECAMPF.

    Domnul să te ajute!

   

Toma Gross Rocneanu 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu