joi, 27 octombrie 2022

Poezii de Mihai EPLI

 


Aștept 


           poem pentru Iulia Maria Ciherean 

Aștept să te văd curând 
Zeița mea te port în gând. 
Mi-e inima ca un aisberg fără tine
Plouă pe chipul meu cu lacrimi cristaline. 
Acum nu mai suntem noi
Sunt doar eu, 
Solitar pe o bancă 
Așteptându-te mereu.
Soarele nu mai strălucește 
Sunt norul de pe cer 
Plouă în sufletul meu. 
În lipsa ta stelele își pierd licărul 
Din cioburi de sticlă se naște universul. 
În noaptea asta 
S-a oprit timpul 
Speranța mea
A născut infinitul 
Poate într-o zi te voi revedea.


Acrostih 

Iubindu-te sunt fericit și pot zâmbI, 
Uit de melancolia universului lugubrU
Lipsa ta e ca o stea ce cade gentiL, 
Inima mea portă dorul ochiilor tăi măsliniI
Afrodita mea, azi mi-e dor de privirea tA.


Înger născut din lumină 

           poem pentru surioara mea Epli Annamaria 

La împlinirea nopții 
Când luna și stelele stralucesc pe cer 
S-a născut din lumină un înger. 
Ochii ei safirii au sărutat universul și pământul. 
Acum mă sărută pe mine 
Și cu lacrimi cristaline îmi spune:
Fratele meu, ai grijă de tine!
Surioara mea, Dumnezeu să îți dea multă sănătate
Bucurii în viață și vise împlinite. 
De ziua ta să strălucești mai profund ca soarele,
Mângâie-mi chipul trist când sunt supărat 
Nu uita că te voi iubi cu adevărat. 
Ești sângele meu și porți lacrimile mele, 
Cât voi trăi am să îți scriu o poezie 
Pe o foaie albă de hârtie 
Din inima mea care monoton bate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu