vineri, 4 octombrie 2024

LUX PE BANII ROMÂNILOR...


 Premierul Ciolacu a aflat cât costă o cameră la hotelul parizian unde se odihnește cuplul Klaus și Carmen Iohannis!

„Eu nu am stat niciodată într-o cameră de 2.500 de euro”, a spus premierului Marcel Ciolacu, după ce cuplul Iohannis s-a cazat la un hotel de lux din Paris.
Președintele României și soția sa au fost surprinși în holul hotelului Le Bristol, din Paris, de către jurnaliștii Antenei 3 CNN, unde prețul pentru cea mai ieftină cameră pleacă de la 2.500 de euro. Aceștia se află în capitala Franței, unde participă la Summitul Francofoniei.
Corespondentul Antena 3 CNN i-a surprins pe cei doi în timp ce traversau holul hotelului, ținându-se de mână.
Costumul sobru purtat de președinte contrata cu ținta lejeră a soției sale, care a ales pentru dimineața zilei de vineri o fustă scurtă, albă, și un tricou gri deschis, cu mâneci scurte.
„Eu nu am stat niciodată într-o cameră de 2.500 de euro. Fiecare răspundem de atitudinea noastră”, a precizat, vineri, Marcel Ciolacu.
Premierul consideră că trebuie desecretizate cheltuielile Administrației Prezidențiale.
„Din punctul meu de vedere, n-are rost să facem comisii de anchetă, cheltuielile trebuie desecretizate”, a subliniat Marcel Ciolacu.

Sursa: Antena 3 CNN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu