miercuri, 9 octombrie 2024

Poesis - Eniko GER

 


Crucea mea

Născut cu o cruce pe spate

Ridic povara grea de pe umerii mei.

Nu știam ce mă așteaptă în călătoria vieții mele.

Unde e sfârșitul, încă nu știu?

Rătăcind pe drumul meu

Hoinar în mână, povară pe umerii mei

Cu o cruce grea pe spate.

Uneori mă opresc, oftez,

mă dau jos, dar mă ridic.

Rătăcind pe drumul meu

O mulțime de povară și lacrimi pe fața mea

Ținând bățul rătăcitorului

Și uneori mă opresc.

Ma uit la cer suspin te rog doamne

trimite-mi un colț, o stea.

Am obosit am nevoie de odihnă

Aș fi în casa ta cerească.

Căldura ticăie, încărcătură încrucișată

Văd un pod sau un infinit?

Calc pe pod, pe reccs, si sunt la pamant

Primesc speranță pe drumul meu.

Doamne îți mulțumesc pentru crucea mea

M-ai lăsat să mă trezesc din somn.

Drumul este in fata mea, exista speranta

Tu dai putere și grație.


2024.10.08.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu