miercuri, 6 iunie 2018

CONDOLEANŢE

EU TE-AM CONDUS PÂNĂ LA CER
                                lui ION BULACU

Tu, draga mea, să ştii că n-ai murit,
Soţie, mamă, eşti cu noi mereu
Şi numai noi ştim cât mult ne-am iubit
Şi o mai ştie sigur Dumnezeu.

Acum eşti sus cu suflet între îngeri,
Eu îţi am trupul în al nost cavou
Şi inimă, nu ai de ce să sângeri,
Că între noi rămâne un ecou.

Ca mâine voi fi iarăşi lângă tine
Şi ne-om zâmbi şi iarăşi ne-om iubi,
Dar până-atunci e bine dacă-i bine,
Ce mai e de zidit eu voi zidi.

Nu am putut să-ţi spun la revedere,
Lui Dumnezeu nu am nimic să-i cer,
Dorul de tine-i singura avere,
Când te-am condus, iubito, pân` la cer.

                               CONSTANTIN MÎNDRUŢĂ
                                        

                                         6 iunie 2018       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu