vineri, 18 martie 2022

RADU BOTIȘ - PREMIUL I, ,,EMINESCU, UN VIS ÎN AȘTEPTARE", ediția 2021-2022

Oradea! După principiul ,,o bucurie nu vine niciodată singură", mai am vești minunate, dragi prieteni. Printre nominalizați și premianți este și RADU BOTIȘ, tot maramureșean de-al nostru, care mi-a dat mandat să îl reprezint în Țara Crișurilor, la Oradea, adică. Mulțumesc, pentru prietenia și sinceritatea Dumneavoastră.

Domnia Sa, Radu Botiș, este câștigătorul PREMIULUI ÎNTÂI, la Secțiunea ,,Poezie religioasă". Dovadă? Pozele! Și vorbele mele! Credeți-mă! Și tot aici, la Oradea, la decernarea premiilor, am fost mândru, (de mai multe ori!), că sunt maramureșean. De mai multe ori, a fost amintit, printre elitele literare numele poetului av. Traian Velea (din Ariniș, MM) sau Ion P. Pop.
Felicitări
, Radu Botiș, pentru premiul! Îl meritați din plin!
Felicitări
pentru întreaga activitate literară desfășurată în spiritul valorilor și al calității literare.
Citez, din DIPLOMĂ: ,,... PREMIUL 1, SECȚIUNEA POEZIE, pentru participarea la Proiectul Internațional de Creație Literar Artistică, ,,EMINESCU, UN VIS ÎN AȘTEPTARE", ediția 2021-2022, inițiat și organizat de Asociația Cultural-Umanitară 《Luceafărul de Vest 》, Timișoara", președinte Dumitru Buțoi.
Pozele...vorbesc în locul meu. Eu, sunt mândru că am trăit asemenea clipe de înălțătoare emoție!
(voi reveni cu detalii, într-un semnal editorial).

VASILE BELE
Chiuzbaia, 18.03.2022



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu