miercuri, 23 martie 2022

Vintrea nopții dinspre stele



 

Vintrea nopții dinspre stele

Tăinuiri abia mijite

Îmi duc gândurile mele

Pe a clipelor aripe

 

Dorul care-ți știe duca

Hălădind a drag de tine

Îmi înalț spre ceruri ruga

Să te-aducă înspre mine

 

Îți simt mâna, mângâierea

Cât îmi ești de adorată!

Îmi e dulce precum mierea

A ta gură neuitată

 

Pleoapa  nopților veghere

Sclipuiri în colț de geană

Izvodirilor tăcere

Să te caut mă îndeamnă

 

Și-n visarea dinspre noapte

Printre stele strălucinde

Îți aud iubirii șoapte

Dorul care ne cuprinde

 

Pe obada vieții cale

Toate trec se duc pe rând

N-adăstarea mea visare

Îți duc dorul singurând`

                                                       

                                                         Vasile Luca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu