marți, 29 martie 2022

Poesis - Gelu Dragoş Junior

 


                         ***

Nu-mi pasă de lume că mă vorbește din greu

Lumina din voi e întunericul meu,

Aud vorbe că aș fi derbedeu

Dar

Nu-s satanist și nu-s nici ateu,

Prin venele mele curge sânge de zeu

Dac

Și iar mă apropii de pietre și tac,

În preajma ta mereu mă prefac

În înger și demon, în sfânt și în drac

Mă storci de putere și zac

Lumina din tine e întunericul meu

 

                      ***

Hey,

Mă uit în oglindă și văd că's urât,

Iar încep să strâng sticla de gât

Și nu-mi pasă de tot ceea ce e banal

Mă scutur de tot; parcă's la spital

Și parcă nimic nici nu are rost,

Vreau să bag un cui și văd că e post

Nu sunt prost;

Cum p..ă să treci peste tot ce-i al nost'

Când suflul vieții tale-i anost

Damn

Acum stau și ascult, sunt pe beat,

Povestea asta parcă e pe repeat:

Carbit;

Pușc artificii zici că's lovit,

Copiii din zonă m-au nimerit

Zău

Și parcă deodată mi-e frică să sper,

Iubeam cândva ziua de ieri.

Nu's miner

Dar viitorul îmi e incert

Să știți că vă uit, dar nu pot să iert

Yeah

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu