sâmbătă, 19 octombrie 2024

Marieta Coman: „O zi deosebită pentru mine, lansarea volumului ,,Esențe în ecouri!”

O zi deosebită pentru mine, lansarea volumului ,,Esențe în ecouri”-16 octombrie 2024 -Cluj-Napoca, Muzeul Etnografic al Transilvaniei. Poezia s-a împletit cu muzica într-o emoție care a atins sufletele celor prezenți.

Mi-au fost alături prieteni, artiști și scriitori dragi din Cluj-Napoca, Turda, Alba-Iulia, Timișoara, Bistrița. Au vorbit extrem de frumos despre poezia mea distinșii scriitori Ionuț Țene și Victor Constantin Măruțoiu, cărora le mulțumesc cu prețuire!

Mulțumiri alese Nadiei Fărcas- inimoasa editoare a editurii Ecou Transilvan pentru frumoasa colaborare, pentru implicare, pentru dăruire! Momente artistice deosebite ne-au dăruit artiștii:

– Carmine Del Duca care ne-a încântat cu muzică italiană (pian și voce) și cu melodiile din repertoriul unuia din cântăreții mei preferați- Eros Ramazzotti.

Mulțumesc mult Carmino pentru că ai onorat invitația mea și pentru promisiunea unei colaborări!

- talentata Stephana ( Oana Gîrda), o tânără cantautoare care ne-a sensibilizat cu muzică folk ale cântăreților români cunoscuți și care mi-a făcut o deosebită surpriză compunând o melodie pe versurile unui poem de-al meu!

Mulțumesc frumos Stephana pentru surpriza deosebită și pentru că ai onorat invitația mea!

Prețuire tuturor pentru frumosul pe care mi l-ați dăruit într-o zi importantă pentru mine!

Marieta Coman

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu