sâmbătă, 12 octombrie 2024

Port vina de-a mă fi născut în lumea asta...



Port vină, sau e un păcat
de-i cred pe cei ce îmi vorbesc? Oi fi credul sau prost de bun!
,,Îi fi? Nu! Îmi răspunde rouă necălcată.
Tu ești prea bun!".
Ce pot să spun? Doar mulțumesc,
rouă, pentru că îmi lași pasul
plin de păcat
să te calce în fiecare dimineață!
Oi fi nebun! Eu sunt nebunul
care tace și crede...
Cred într-o lume bună
pusă cunună lângă izvorul sufletului
din care se naște zborul
fiecărui cuvânt!
Da! Știu... port vina de a mă fi născut
în lumea asta...
Port vină sau e un păcat
de îi aud pe toți cei ce mă mint?
,,Îi fi, nebun!", îmi deschide ochii
zâmbetul cules din glasul clopotului.
,,Tu, ești prea bun!", își continuă povestea...
Și cum ai vrea să fiu? Să fiu și eu...
să fiu un rău?, i-am scris pe umbră din prima rugăciune.
Mi-au răspuns clipele altui ecou
prins între verdele-miracol al șoaptelor
și albastrul zorilor
,,- Nu! Tu, nu poți fi rău!"...
Da! Știu... port vina de a mă fi născut
în lumea asta...

VASILE BELE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu