In urma cu 18 ani, intr-o zi
calduroasa de martie, aparea la chioscurile de ziare din Baia Mare un nou
cotidian. Se numea „Glasul Maramuresului”. O trupa tânara si mult entuziasm.
Acesta era capitalul cu care porneam la drum in urma cu 18 ani.
Putini ne-au dat sanse pe piata media din judet. Inaintea „Glasului” au mai
fost si alte tentative, dar au dat gres. Si totusi, „Glasul” avea o alta
politica redactionala, mai serioasa, in centrul careia statea deontologia. Si, in plus, o alta abordare a problemelor cu care se
confruntau localnicii in raport cu autoritatile.
Concurenta pe piata media din Maramures a fost benefica si, evident, in avantajul consumatorilor de presa. Asa se face ca in perioada respectiva s-a inovat extrem de mult pe acest segment si s-a imbunatatit calitatea produselor media.
Incet, incet, „Glasul” s-a impus. A devenit lider de piata. De ani buni, „Glasul Maramuresului” se afla in aceasta postura, care ne onoreaza, dar care ne si obliga.
„Glasul” a devenit un brand, o reteta de succes. Trebuie sa recunoastem ca n-a fost intotdeauna usor. Ca au fost perioade dificile din punct de vedere economic, ca urmare a crizelor care au macinat societatea româneasca. Dar ne-am preocupat sa avem mereu acea prospetime necesara pentru a oferi cititorilor cele mai documentate articole, cu multa promptitudine. In competitie au intrat, la un moment dat, si ziarele in format electronic. Efortul pentru a ramâne „primul” a devenit din ce in ce mai greu. Si-atunci ne-am propus sa ramânem „cei mai buni”.
Asa se face ca Glasul Maramuresului exista pe piata de 18 ani. Gratie cititorilor. Carora le multumim.
Concurenta pe piata media din Maramures a fost benefica si, evident, in avantajul consumatorilor de presa. Asa se face ca in perioada respectiva s-a inovat extrem de mult pe acest segment si s-a imbunatatit calitatea produselor media.
Incet, incet, „Glasul” s-a impus. A devenit lider de piata. De ani buni, „Glasul Maramuresului” se afla in aceasta postura, care ne onoreaza, dar care ne si obliga.
„Glasul” a devenit un brand, o reteta de succes. Trebuie sa recunoastem ca n-a fost intotdeauna usor. Ca au fost perioade dificile din punct de vedere economic, ca urmare a crizelor care au macinat societatea româneasca. Dar ne-am preocupat sa avem mereu acea prospetime necesara pentru a oferi cititorilor cele mai documentate articole, cu multa promptitudine. In competitie au intrat, la un moment dat, si ziarele in format electronic. Efortul pentru a ramâne „primul” a devenit din ce in ce mai greu. Si-atunci ne-am propus sa ramânem „cei mai buni”.
Asa se face ca Glasul Maramuresului exista pe piata de 18 ani. Gratie cititorilor. Carora le multumim.
REDACTIA
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu