
Ţara noastră a pierdut tot capitalul intern după 1990 prin privatizări frauduloase. Azi ţara noastră după ce a predat resursele solului şi subsolului şi activele naţionale marilor comapnii transnaţionale la teelfoanele ambasadelor, nu mai are aproape nimic. Urmează să mai dăm portul Constanţa la olandezi ca să se înmoaie Haga la intrarea noastră în Schengen pe modelul patentat de austrieci cu OMV-ul ca să-şi dea acordul pentru intrarea noastră în UE la 2007? România se pare că are o clasă politică manevrată de servicii secrete care nu pun în primul rând interesul naţional pentru păstrarea patrimoniului economic şi apărarea capitalului autohton, ci satisfacerea economiilor puterilor suzerane? Lumea a uitat că marile tunuri economice care s-au dat după 1990, care au dus la falimentarea intenţionată a intreprinderiilor de stat şi oferirea resurselor naturale şi subsolului companiilor transnaţionale. Românii îşi mai aduc aminte cu nostalgie de ARO Câmpulung, Combinatul de la Galaţi, SC Ocna Mureş, IMGB, Combinatul siderurgic de la Călăraşi, fabrica de Rulmenţi de la Bârlad, Electroputere Craiova, Industria chimică Mureş, Combinat sârmă Turda, ALRO Slatina, Combinatul de hârtie de la Turnu Măgurele, Hidromecanica Braşov şi atâtea altele la care se mai adaugă minele puse pe butuci sau date la străini pe nimic. Să nu uităm de dispariția flotei române, a patra din lume. Intreprinderea Elba de la Timişoara este una dintre rarele cazuri din România în care o fabrică de pe vremea comunismului nu a fost transformată în fier vechi după 1990. Pământul agricol a ajuns, de asemenea, în proporţie de 60 la sută în mâinile unor companii şi firme străine. Recuperarea patrimoniului economic românesc şi a bogăţiilor solului şi subsolului poate reîncepe prin anchetarea de către parchetul general a marilor privatizări frauduloase de după 1990. Se va observa oare de către procurori cum unele intreprinderi profitabile au devenit fier vechi sau căpuşe pentru rechinii economici de la putere sau internaţionali. În loc să se aresteze medici, mai bine ar trebui anchetaţi cei care au furat ţara după 1990 punând economia naţională pe butuci şi favorizând în exces capitalul străin în dauna celui autohton. România va avea autostrăzi şi tenuri de mare viteză doar atunci când se va face dreptate în jaful naţional de după 1990 şi economia va fi din nou în mâinile capitalului autohton în mare parte, precum şi a statului. Cel puţin 51 la sută ca în perioada interbelică. Până atunci suntem doar piaţă de desfacere şi tărâm de jaf sau combinaţii pentru interese străine. Justiţia Română are de lucru: anchetarea furtului post-decembrist.
Ionuţ Ţene
Un pas spre normalitate in Bulgaria! In Romania sorosistii nu vor sa aiba loc asa ceva!
RăspundețiȘtergere