marți, 30 aprilie 2019

E doar fotbal! CFR CLUJ NAPOCA - VIITORUL OVIDIU 3-1!


 „E primul meci ca antrenor la CFR în care sunt condus la pauză. E un record doborât de Viitorul. E o echipă care poate surprinde pe oricine. Are un joc ofensiv foarte bun. A fost o primă repriză echilibrată. Am avut agresivitate, am ajuns de multe ori în careu. Le-am spus să continue să fie agresiv. Au fost și jucători cărora le-am spus pe nume. Le-am zis să ridice nivelul. Au făcut asta. A fost și un moment psihologic, când Cristi Manea a scos mingea de pe linia porții”, a declarat Dan Petrescu la Look Sport.

„Camora a arătat că este un căpitan și un jucător fantastic. A marcat un gol vital. Pot să stau liniştit pe banca tehnică! Titlul de campioană este sută la sută la noi!

„E obligatoriu să nu pierdem la Astra. Apoi vom avea trofeul pe masă cu Craiova, acasă. Astra Giurgiu poate câştiga cu oricine, oricând. Ne odihnim o zi, apoi pregătim marele meci”

Dan Petrescu, antrenor CFR 1907 Cluj Napoca.


                                                               A consemnat Cristi SOMEŞAN


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu