vineri, 28 ianuarie 2022

Cum am aflat eu că sunt cel mai corupt cetățean din România


Muream corupt și nu știam.  Noroc că a venit  o domnișoară,  o Ioana D'Arc a sistemului  românesc de învățământ  care  m-a luminat.   După ce vajnicul președinte al CNE Constanța  s-a dovedit a fi făcut oarece blaturi  cu ministerul,  o tânără  cu veleități  de luptător anticorupție  a dat publicității o listă  despre fondul școlii.

     fi trecut  cu vederea  ieșirea  "donșoarei",  dacă nu vedeam o postare a USR-istului progresisto-marxist Stelian Ion care îmi  spune că fondul  școlii este formă de corupție.

    Are dreptate. Sunt o coruptă!

   1. Am cumpărat jucării  pentru grupă  în luna septembrie din banii mei  de 378  de lei.

   2. Am cumpărat materiale  decorative  pentru sala de grupă  din banii  mei.

   3. Am umplut  tonerul  la imprimanta  personală pe care o folosesc la grădiniță  din banii  mei.

  4. Am împodobit  bradul  din grupă cu globurile de acasă. 

   5. Am cumpărat  jocuri  Montessori din banii  mei  282  lei

    6. Am cumpărat  rafturi  pentru biblioteca grupei  din banii  mei: 159 lei

   7. De ani de zile  îmi folosesc laptopul  personal, am  cumpărat cărți  de povești,  jocuri, hârtie  xerox,  pistol de lipit cu silicon,  baghete  de silicon, am imprimat  sute de pagini  color pe banii  mei.

   Corupto!!!

   În loc să  folosești banii  pentru excursii, bijuterii, parfumuri i-ai băgat  în școală.

   Nu ți-ar fi rușine! 

   Ai făcut și tu ca majoritatea colegilor tăi. Corupți frate....

    Profesorii imprimă teste  și teze  pe hârtia  și  tonerul  lor.  Corupți frate.... Toate din salariile alea amânate de doi ani de zile.

    Lasă  că vine el, Stelian Ion și va lupta ca autoritățile  să finanțeze  corespunzător  învățământul.  E drept    în doi ani la guvernare a frecat  menta, dar acum va sparge avioane.

    Să-ți  fie rușine  Românie că îți bați  joc și mă târăști  în noroi pe mine,  dascălul  copiilor  tăi, cel ce a uitat adesea  de propriul copil.

   Să-ți  fie rușine  că vezi  numai când  greșesc.  Nu vezi niciodată  sacrificiile  pe care le fac pentru  copiii  tăi.

   Să-ți fie rușine că  mi-ai pus eticheta de vinovat  de serviciu pentru toate rateurile pe care le dai tu.

    Să-ți  fie rușine    îmi compari munca cu cea a vânzătoarei sau mecanicului auto. Pentru tine copiii tăi  sunt asemeni borcanelor  de muștar sau planetarelor.

    Da! Eu sunt cel mai mare corupt  al României. 

    Nu parlamentarii  care nu fac nimic pentru tine, dar iau zeci de mii de euro  pe lună.

    Nu medicii cărora  le-ai mărit salariile  la valori peste media europeană,  dar nu se uită  la tine dacă  nu ieși  cu plicul  la înaintare. 

    Nu angajații de la stat  care au afaceri  de milioane de euro  cu statul...

    Coruptul sunt eu cel care cer 5 lei  pe lună  pentru  xerox  atunci când am dat banii  pe medici și  medicamente pentru că eu nu beneficiez  de servicii  de sănătate  gratuite.

     Ce zici dacă de mâine lucrez  NUMAI cu ceea ce îmi dai  tu Românie? Sau  cu ceea ce îmi donează Stelian Ion? Că poate nu mai vreau să fiu  coruptul  tău.

    Până  aici  Românie!

    După ce am aflat că sunt coruptă  până  în măduva  oaselor, am hotărât să  vorbesc. 

    O să trimit  autorităților,  inclusiv lui Stelian Ion în fiecare vineri  lista de materiale  pentru săptămâna  viitoare,  iar în iunie  lista de reparații  pentru viitorul an școlar.

#devorbăcumineînsămi

#profesoriimeritărespect

#fiiprofesordemn

#educațiasalveazăRomânia

Autor: Rodica Nina SECELEAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu