vineri, 28 ianuarie 2022

Poetul maramureşean Vasile Dan Marchiş prezent în revista "Spaţii culturale", nr. 80/2022

 


Poetul maramureșean Vasile Dan Marchiș este publicat cu versuri în recentul număr al prestigioasei reviste „Spații culturale”, nr. 80/ianuarie-februarie 2022.

Mai jos poezia poetului Vasile Dan Marchiș publicată în revista menționată:

 

EXERCIȚIU EXTREM 3

Într-un context fără precedent

muza m-a purtat cică pe calea poeziei

printre turițe, brusturi și alte plante care se agață de tine

fără noimă...

”Te-am purtat pe aici, afirmă muza,

să vezi că aceste plante  nu sunt ca vorbele alese...!

Ce poet ești tu când toate cuvintele te cuprind ca turițele?”

Pe moment încerc să mă curăț de turițe parcă

îngân poezia...

De fapt este un lucru inutil să procedez astfel

în fața muzei și trec la scris...

Scriu parcă mă curăț de turițe,

și totodată mă curăț de ele parcă scriu...

Nu știu dacă folosesc în premieră cuvinte-turițe

sau alte cuvinte în locul  acestor plante.

ori turițe în loc de cuvinte...

Concret nu-mi dau seama ce iese...!

Muza a intervenit:

”Să nu intri în cuvinte,

( în vorbe), fără prevenție, ca în turițe!

Ce-ți predau eu aici legat de aceste plante

este un exercițiu banal

față de cum te vor întâmpina sau cum ți se vor lipi de suflet

unele cuvinte spuse sau scrise de unii...!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu