sâmbătă, 26 noiembrie 2022

DIN NEGURA UITĂRII...

 




Din negura uitării te aduc înapoi

Revii în mintea mea de acuma

Ce frumos era atunci între noi doi

Dar s-a spulberat pentru totdeauna.

 

Luceferi sunt încă mai strălucesc

Pe cerul cel mare ca altădată

Cu dor nespus, cu drag eu privesc

Cum luna lucește pe bolta înstelată.

 

Ca un glob între mii și mii de stele

Ea dă lumină la noi pe pământ

Eu singur rămân cu gândurile mele

Tot în singurătate mereu sunt.

 

Când n-ai pe nimeni o vorbă să-ți spună

În zadar totul e frumos lângă tine

Dacă nu te am să te țin de mână

Mă simt singur pe această lume.

                                                de Grigoraș Ciocan

 ( Din noul volumul de poezii,, Clopotele care bat la poarta uitării", editura eCreator Baia Mare).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu