sâmbătă, 19 octombrie 2024

Din PUȚUL GÂNDIRII (a nu știu care placă a prestigiosului)

 


Selecții Literare

 

Mare veselie mare! Hui măi! Prietenii știu de ce. Pentru valoare, perseverență și sinceritate. În plan literar nu interesează pe nimeni de ce borfași și bătăuși spui tu. În nici 1 minut și jumătate vine duba de la echipa de intervenție după ei , doar să-și scoată râtul de grohăitori în public. Pe o singură tastă trebuie să apăs la telefon pentru departamentul de intervenții la colegii mei și într-o clipită ti-i "găbuiește".

Selecții Literare

 

Eu sunt luat în seamă după creație, nu după lingușiri. Să vezi când voi mai fi publicat în 7 dintre cele mai prestigioase reviste din România și nu numai. Prietenii știu de ce. Pentru valoare, perseverență și sinceritate. Denigratorii și defăimătorii cuprinși de strechea invidiei sunt anihilați, ha, ha, ha, ha. Mare veselie mare, hui măi!

 

Ai trimis

Tu n-ai prieteni! Păcat!


Selecții Literare

Tu n-ai atâția ani câți scriitori de prestigiu international îmi trimit materiale pentru revista Sintagme codrene. Defăimătorii nemernici care tot grohăie sub anonimat la tine pe blog i-am izgonit din viața mea. De fapt ei sunt zero în fața revistelor de prestigiu. La cenaclul Ligii Scriitorilor din Cluj Napoca toți sunt prietenii mei, mă întâmpină de fiecare dată cu vorbe bune. Plus de asta la zece cenacluri sunt invitat în țară, așa că tu ești nimeni în fața mea. Când mai scrii ceva pe blog ce am postat undeva îți fac 10 referate. Punct.




GDL


3 comentarii:

  1. Domnule Dragos nu vedeti ca-i senil?! Ca si onorificul Tene, care la venerabila lui varsta scrie cu greseli MARi de ortografie!

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am vazut un prost mai mare! Vasile Dan Marchis pe langa faptul ca e mincinos, impotent, betiv, lenes e si bolnav mintal!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de dur si simplu e ADEVARUL! Se poate vedea in ultima fotografie. Veninul era la viespi, dar vad acum ca si la persoane patrupede din Asuaj...

    RăspundețiȘtergere