marți, 15 octombrie 2024

EPIGRAME DE IARNĂ



SOLUŢIE

Este virus, s-a-nchis şcoala,

Este virus, vine gerul,

Să nu se extindă boala

Înveliţi...caloriferul!

 

TUTUROR IONILOR

Înainte-mergătorul,

Vă trimite o urare:

Să fiţi ca Botezătorul

...Şi cu grijă la pahare!

 

NECAZURILE IERNII

Ca bărbat vreau să trişez

Cu o femeie frumoasă,

Dar când dau s-o-mbrăţişez

Devine...alunecoasă.

 

FĂRĂ MIROS

De frig, o ţuică mi se-oferă,

Nu-mi place, dar nici nu mă las,

Degeaba cel ce-a dat-o speră

...O beau ţinându-mă de nas!

 

CONTRA SĂRĂCIEI

Un reporter la tv-u

A zis: “Iarna, nu fiţi trişti!

Că românii, chiar de-i greu,

Sunt săraci, dar microbişti...

 

CRĂCIUNUL

De Crăciun e bucurie,

S-a născut Domnul Iisus,

N-aşteptăm botez să fie,

Să bem un pahar în plus!

 

REVELIONUL

Bucuroasă viaţă!

Ceasul iar va bate,

Am nevasta-n faţă

Şi-un alt an în spate.

 

SFÂNTUL VASILE

Vasile, pe-ntâi, socoate

-i zi de odihnă,

Însă cui pe cui se scoate

Cu o ţuică-n tihnă.

 

 SĂRBĂTORI

În An Nou noi am intrat

Cu Vasile şi Ion,

-i serbez nu am ratat,

Aştept alt...Revelion!

 

IARNĂ PITEŞTEANĂ

De o frumuseţe rară

Este iarna la Piteşti,

Eşti român şi ai o ţară

Şi mult Argeşul iubeşti!

 

                CONSTANTIN MÎNDRUŢĂ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu