luni, 28 mai 2018


Dragi colegi scriitori, editori, istorici, profesori de ieri și de azi, 

Mă adresez vouă, aruncându-vă mânușa sau întinzând mâna... luați-o cum vreți/înțelegeți. La începutul lunii iunie organizez niște COLOCVII INTERNAȚIONALE dedicate Memorialisticii MARII UNIRI, literaturii închisorilor, diasporei și dizidenței cu lucrări în limbile română, franceză, engleză, germană, spaniolă.Mi-au trimis materiale eseistice,de creație sau plastice peste 300 de copii din țară și din străinătate.O lecție de istorie, de aducere aminte, dar și de viață. Munca la acest concurs le e răsplătită prin cărți și diplome care, deocamdată, nu sunt suficiente... Așadar, cei care doresc să îmi trimită exemplare din creațiile lor (aspect ce implică, desigur, popularizarea donatorului ) sunt rugați să o facă fie contactânu-mă personal, fie lăsându-mi volumele la secretariatul Colegiului Național Vasile Lucaciu din Baia Mare.  
Cu plecăciuni optimiste, Daniela Sitar-Tăut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu