luni, 28 mai 2018

Mădălin Hodor confirmă: „Ion Cristoiu a fost sursă a Securității” | Newsweek Romania


 După ce am scris în "Acolada" (de la nr. 9/2009 la nr. 4 / 2014, în fiecare numãr  - V.pag. 20, 21, 22, uneori la 23-24!-), după ce am supraviețuit unei tentative de asasinat (Citiți pe facebook prin ce mizerii trece intelectualul care dă publicității nume de colonei și crime săvârșite în 1984 , 85, '86, '87, '88 ) , azi sunt supus permanent unei torturi cu unde electromagnetice de joasã frecvențã ș.a. Încercând să înțeleg ce mi se întâmplă, am aflat că, pe mulţi incomozi, i-au schingiuit și îngropat, "băieții", prin astfel de metode murdare, foștii-actuali securiști. Iar onor Colegiu al CNSAS stă pe gânduri : Să deconspire?! Să nu deconspire?! Să inchidă?! Să nu închidă A R H I V E L E?!
 Halal de noi, unde am ajuns după 30 de ani de "democrație!" Citiți interviul dat de "Mădălin Hodor " Ramonei Ursu"!

                                                               prof. Viorel ROGOZ



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu