joi, 25 august 2022

Tabăra literară la Baia Sprie

 


Începem numărătoarea inversă! Ne mai despart câteva zile până la revederea în cadrul Taberei literare ,,Oprește-mă, la tine, Maramureș! Oprește-mă, în tine, anotimp!", ediția 2022. Emoțiile cresc, pentru că momentul revederii este aproape. Avem multe surprize. Au confirmat participarea oameni de cultură importanți (membri USR, UZPR, LSR). Nu uitați, în cadrul acestei Taberei literare va avea loc și concursul dedicat ZILEI LIMBII ROMÂNE, sărbătorită, în fiecare an, în data de 31 august.

VIVAT, LIMBA ROMÂNĂ!

Vă rugăm să aduceți în ,,tolba" Domniilor Voastre, (sau să trimiteți pe email, mesaj, messenger) materialele, fiecare după genul care dorește (poezie, proză, eseu, catren, programe, etc.). Mulțumiri celor care au trimis materialele, deja!
MATERIALELE VOR FI PUBLICATE ÎN REVISTA DIN VATRA SATULUI
Am așternut pat de iasomie
în curtea casei cu pălută
și am rugat vântul să adune macii
înfloriți... doar cu gândul la voi
prieteni ai cuvântului și luminii
prieteni tăcuți ai zorilor
și a dimineților pline de rod și rouă...
Am rugat stelele să lumineze fiecare clipă
doar de dragul adevărului și al
izvorului de lacrimă
răsărită în limpezime.
Răsăritul aduce lumină și cuvânt
adevăr mângâiat de muze
rugăciune și popas între două amintiri virgine...
Aștept ivirea zorilor de rouă și albastru
revederea cu pasul curcubeului de lumină și cuvânt
Doamne ajută!

VASILE BELE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu