luni, 30 mai 2022

Poesis - Mariana MOGA

 


Iubito, nu mai plânge!

De-i vrea iubito să mă strigi,
Voi coborî din stele,
O să auzi cum mă desprind
Cu dorurile mele.
Și vei simți pe buze-atunci
O dulce sărutare...
Ieri însuși Dumnezeu mi-a spus:
„Știi, sufletul nu-ți moare.”
Am să-ți ofer iubito-n dar
O nouă mângâiere,
Și-am să mă-ntind în patul tău,
Iubidu-ne-n tăcere.
Mă vei avea arzând mocnit,
Vom arde împreună,
Te voi atinge nefiresc
Pe sâni sub clar de lună.
Mă cheamă deci în somnul tău,
Să mă hrănesc cu tine,
Chiar de nu sunt, eu încă-s viu...
Doar m-am desprins din mine.
O noapte vreau să te mai am
Și înc-o dimineață,
Apoi plecând pe calea mea,
Te-aștept în altă viață.
Până atunci de mă strecor
În visul tău, m-atinge,
Să nemurim iar amândoi:
„Iubito, nu mai plânge!”
Sursa foto 2: internet



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu