miercuri, 24 aprilie 2024

ECOUL EMOȚIILOR NU-MI DĂ PACE

Motto:

,,Dacă veți arunca în mine cu noroi, am să rog tăcerea ecoului să vă trimită în adânc de suflet, limpezimea rugăciunii și aroma mirului. Nu am să răspund după cum, probabil, ați vrea voi!".
Vasile Bele
Te voi țese
cuvânt netulburat
cu aromă de zâmbet
și te voi îmbrăca
în liniștea iasomiei
doar pentru clipa
în care liniștea
se va întâlni cu ecoul
unui sărut
albastru...
Am așezat limpezime
de rugăciune și mir
între două lacrimi
prinse în emoția clipei
viitoare - doar timpul
și cerul vor fi
martorii zâmbetului
așternut între lumină
și cuvânt chemat
din verdele-miracol
al timpului crescut
în liniștea adevărului...
Voi cuprinde
în brațele sărutului
doar roua dimineții
netrezite
și umbra fiecărui
răsărit de vânt
așa vei ști că
am fost un trecător
prin viața mea
și că iubirea nu
moare niciodată
niciodată...

VASILE BELE, ASCIOR Baia Mare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu