miercuri, 3 ianuarie 2018

Vasile Bele - a mai trecut un an ... a mai trecut ...


a mai trecut un an ...

a mai trecut un an prin mine ...
a mai trecut un an prin tine ...
a mai trecut un an prin noi ...
ciudat ... și astăzi suntem doi ...

a mai trecut un an prin viață ...
a fost și greu ... dar mereu făcut-am față ...
a mai trecut un an și încă vor mai trece ...
cu tine totul e cald ... nimic nu este rece ...

a mai trecut un an prin noi ...
au fost și vânturi și prea puține ploi ...
a mai trecut un an ... a mai trecut ...
însă iubire ... și-acum suntem ca la început ...

a mai trecut un an  prin mine ... 
a mai trecut un an și pentru tine ...
și mă gândesc ce s-ar fi-ntâmplat ...
cum eram unul făr-de celălalt ...

ne împlinim în tot ... ne bucurăm de toate ...
acuma spun că viața fără tine nu se poate ...
și simt că n-aș fi eu de nu te-aș mai avea ...
să pot trăi fără de tine nu cred că aș putea ...

tu-mi ești speranță tu-mi ești iubire ...
simt asta chiar de la prima întâlnire ...
cu tine totul este așezat ... chiar totul așezat ...
și când păcătuim nu e așa mare păcat ...

tu-mi ești vis ... și îmi ești alinare ...
iar fără tine viața pustie-mi pare ...
încât mă-ntreb și eu de nu ne întâlneam ...
pe ce cărări fără de rost azi mă plimbam ...

tu-mi ești ecou ... tu-mi ești speranță ...
ești aerul din mine .... și chiar îmi ești și viață ...
și-atunci când nu mai ești în preajma mea ...
îți simt lipsa ... nu-ți aud respirația ...

ecou ... frumos ... vals ... eternitate ...
cu tine simt că pot face de toate ...
eliberare ... iubire ... ecou ... sublim ...
cu tine totul e frumos nimic nu este chin ...

uneori mă-ntreb ce-am fi ... ce-aș fi ... ce-ar fi ...
dacă n-am fi ... de nu ai fi ... și nu ne-am întâlni ...
răspuns nu dau acestei întrebări de loc ...
simt și știu că tu-mi ești steaua cu noroc ...

îmi ești o călăuză ... îmi ești o stea ....
mă bucur că exiști ... că ești în viața mea ...
a mai trecut un an prin noi ...
și iată-ne în brațe amândoi ...

a mai trecut un an și încă vor mai trece ...
poate o sută ... sau o sutăcincisprezece ...
un veac să fie ... fie cât a fi ...
cât sunt cu tine ... simt că eu nu pot muri ...

un ceas ... un veac ... o clipă din eternitate ...
tu-mi dai putere ... mereu îmi dai dreptate ...
și cerul simt că cer nu ar mai fi ...
dacă iubirea noastră-ntr-o zi s-ar prăbuși ...

a mai trecut un an ... a mai trecut ...
și iar începem eternul început ...
vom păși prin ploaie și călători prin nori ... 
cu multe sărutări ... și mii de-mbrățișări ...

a mai trecut un an și altul aici este ...
iubirea noastră ... frumoasă ca-n poveste ...
nimic ... nimic nu o va destrăma ...
mereu ... mereu  va dăinui ... mereu va fi așa ...

a mai trecut un an ... și vor mai trece încă ...
iubirea noastră este și va rămâne stâncă ...
nimic din ea nu se va pierde ... nimic nu va pieri ...
prin vânt furtună ploi ... mereu va dăinui ...

a mai trecut un an prin mine și prin noi ...
acum ridic o cupă plină ... e doar pentru noi doi ...
ridic paharul sus ...  spre tine îl inchim ...
am pus în el iubire ... n-am pus în el venin ...

vom bea paharul tot ... e vin de calitate ...
mărturisindu-ți sincer ... că ești în tot și-n toate ...
și-așa vei fi mereu ... mereu ... mereu ...
depun chiar mărturie ... la Dreptul Dumnezeu ...

a mai trecut un an prin tine ... e un alt început ...
eu nu voi regreta nimic din ceea ce-i trecut ...
a mai trecut un an ... un an a mai trecut ...
cu tine niciodată nici timpul nu-i pierdut ...

a mai trecut un an s-a dus ... s-a dus ... s-a dus...
tu îmi ești credincioasă ... chiar astăzi tu mi-ai spus ...
și cred în tine ... și în cuvântul tău ... și în iubirea noastră ...
și-n stele și în lună ... și-n marea cea albastră ...

peste un veac sau poate două ... fie șapte ...
rostiv-om și atunci ... iubiri, vorbe sau fapte ...
nimic din noi nu se va risipi ...
pentru că veșnic ... mereu ne vom iubi ...

eu mi-aș dori să fie atâta de frumos ...
acuma când cortina pică iarăși jos ...
e anul care trece e anul ce-a trecut ...
și chiar mă bucur Doamne ... nimic nu e pierdut ...

a mai trecut un an prin tine ... 
a mai trecut un an prin mine ...
și încă vor mai trece ... și încă vor mai trece ...
aici vom fi la anul ... aici și peste zece ...

mereu ... mereu ... mereu ne vom iubi ...
mereu iubirea noastră va dăinui ...

1 ianuarie 2018 ... 
  


VASILE BELE
 BAIA MARE  VICTOR BABES 31/51 
TEL:0753-53.30.03
email  v_bele@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu