duminică, 23 iunie 2019

Domnul BREXIT Aidy Boothroyd e si prost! Adica nu reuseste sa fie gentlemen...


Selectionerul Angliei, Aidy Boothroyd, a contestat victoria obtinuta de Romania in meciul din grupa C de la EURO U21.
Boothroyd spune ca pe teren a fost o singura echipa si ca Anglia a pierdut doar din cauza erorilor individuale.

"In prima repriza am fost ruginiti, dar in cea secundape teren a fost o singura echipa care a cautat victoria. Am facut cateva greseli contrar cursului jocului. Traiesc cu impresia ca puteam sa castigam. Am avut si ghinion sa-l pierdem pe Sessegnon, iar apoi n-am reusit sa-i desfacem si am gresit mult in aparare", a spus Boothroyd la conferinta de presa.

Amintim ca Romania a invins Anglia cu 4-2, intr-un meci din grupa C a EURO U21, prin reusitele lui George Puscas, Ianis Hagi si Florinel Coman (2).

In celalalt meci al zilei, Franta a invins Croatia cu 1-0.

Dupa doua etape disputate, clasamentul din Grupa C arata astfel: 1. Romania 6 puncte, 2. Franta 6 puncte, 3. Anglia 0 puncte, 4. Croatia 0 puncte.

In ultima runda, Romania va intalni Franta, luni de la ora 22:00, in direct pe Ziare.com.

Pentru a fi matematic calificata in semifinale, Romania are nevoie de un egal in meciul cu Franta. Tricolorii se pot califica insa chiar si cu o infrangere, in functie de rezultatele din celelalte grupe.

                                                                          C.S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu