Nu există zi în care să nu apară noi articole, cu duiumul am putea zice, privind presupusele modificări climatice. Dacă acum 10 ori 5 ani se vorbea ori scria foarte puțin privind acest subiect, astăzi zilnic sunt publicate zeci de articole privind subiectul. Unele publicații online au lansat o pagină specială privind (presupusele) modificări climatice. E, însă, nevoie să punem acest subiect în perspectivă. De când Greta Thunberg bate lumea în lung și în lat, pe banii companiilor care au doar de câștigat de pe urma acestei ultimi ideologii globale, generația tânără a fost afectată rapid, masiv și negativ. A devenit impacientată și îngrijorată.
Comentariile pe care le citim, vorbesc tot mai mult despre „eco-anxiety”, adică îngrijorarea tinerilor, și mai ales a adolescenților, că specia umană va dispărea în întregime pe parcursul vieții lor; că orașe întregi și metropole de pe coastele mărilor și oceanelor vor dispărea; nivelul oceanelor va crește; insulele se vor scufunda; calotele glaciare vor dispărea; secetele prelungite vor cauza penurii de produse alimentare; vor apărea infecții, boli și epidemii noi și necunoscute (pentru care nu vor exista medicamente ori vaccin); arborii și pădurile se vor usca; iar Terra va deveni un spațiu imens de tip Lună ori Marte.
Tot mai mulți părinți comentează, în replică la aceste comentarii, că încep să-și ducă copiii la psihologi pentru evaluare psihologică și tratament psihiatric, uneori cu medicamente, pentru a le reduce nivelul de „eco-anxiety” / anxietate ecologică. Unii spun că copiii lor nu vor să se căsătorească ori să aibă copiii pentru a preveni degradarea climei și a planetei.
Dacă plasăm acest subiect în perspectiva timpului, însă, observăm câteva corelații. Cu cât globalizarea a devenit mai intensă, iar societatea globală mai integrată, cu atât au apărut, periodic, mai multe ideologii și manifestări sociale globale. Ele apar, se intensifică, încep să fie instituționalizate, iar apoi înlocuite de ideologii și mișcări sociale noi la care nimeni nu se gândea cu doar 10 ani în urmă ori nu ne-ar fi trecut prin minte.
Cei care am urmărit îndeaproape evoluția societății globale în ultimii 50 de ani am putut ușor observa apariția și extinderea noilor ideologii și mișcări sociale: revoluția sexuală, mișcarea pentru controlul populației, mișcarea pentru drepturile femeilor (transformată apoi în ideologia misogină și pro-avort numită „feminism”), mișcarea ecologică, ideologia de gen, iar recent, ideologia (presupuselor) modificări climatice.
O traiectorie cunoscuta
Toate aceste ideologii și manifestări au apărut, iar apoi s-au extins pentru că în spatele lor au fost oameni cu bani, ideologiile acestea au devenit o cauză specială pentru unii, iar unele au fost preluate de marile companii globale transformându-le în surse de mare profit. Când o nouă ideologie ori mișcare are în spatele ei miliarde de dolari ori euro, ideologia devine, inevitabil, mai devreme sau mai târziu, acceptată și se extinde rapid.
Traiectoriile fiecărei noi ideologii sunt identice: apar finanțele, urmează conferințele, dezbaterile, apoi alocarea de spațiu masiv în mass-media pe marginea acestor noi ideologii, ele devin cursuri universitare, iar cei care se profilează în noile ideologii își găsesc locuri de muncă bine plătite.
Recent v-am dat un exemplu concret, modul în care ideologia de gen s-a extins în toată lumea prin sprijinul financiar masiv, la cifra de miliarde de dolari, din partea companiilor farmaceutice.
Ideologia modificărilor climatice este un produs al minții seculare, dar periculoasă. E periculoasă pentru că în centrul atenției ideologiei climatice este ființa umană: ea a cauzat crizele climatice datorită numărului mare de oameni care trăiesc pe planetă, iar eliminarea provocărilor climatice implică reducerea drastică a numărului ființelor umane care ar trebui să trăiască, ori ar trebui să li se permită să trăiască.
Schimbările climatice: o noua isterie globală?
Sunt schimbarile climaterice o isterie globală? Tindem să spunem că da. Începem însă cu un disclaimer. Nu suntem oameni de știință, nici specialisti în subiectul modificărilor climatice, fie ele reale, fie presupuse, iar comentariile noastre asupra subiectului nu sunt desemnate să ia partea nimănui în această dezbatere. Ele sunt desemnate să vă atenționeze și să vă informeze că am intrat într-un stadiu nou al globalismului și că ideologia modificărilor climatice este anti-om, anti-ființe umane, anti-procreare. O ideologie care, așa cum veti vedea mai jos, ne împarte în clase și ne demonizează.
Un exemplu e noțiunea că nu toți avem același impact asupra presupuselor modificări climatice. Citeim, cu uimire, de exemplu, că „minoritățile sexuale” au un impact mai mic asupra mediului decât noi ceilalți, pentru că „minoritățile sexuale” nu aduc pe lume copii și nu dețin o capacitate procreativă ori reproductivă. Pe când noi, aducem pe lume copii și prin asta agravăm situația climatică globală precară. În opinia unui autor, un copil deja va emite, pe parcursul vieții lui, de 24 de ori mai mult dioxid de carbon decât o mașină.
Ideologia climatică e periculoasă și pentru că e totalitară. Cuprinde și are o perspectivă privind fiecare aspect al existenței umane, sociale, politice, economice. Asemenea comunismului. Ne apropiem de instituționalizarea (aproape certă) a ideologiei climatice, ceea ce va schimba legile, structura politică, democrația, economia, drepturile omului și fiecare aspect al vieții umane.
De exemplu, in toamna anului trecut, un grup de oameni de știință occidentali au lansat un document de tip manifest în care atenționează asupra modificărilor climatice și enumeră câteva prescripții pentru contracararea lor. Manifestul a fost semnat de peste 11.000 de „oameni de știință” din 153 de țări. [Link: https://academic.oup.com/bioscience/article/70/1/8/5610806
Aproximativ 20 de profesori, lectori universitari, oameni de știință și specialiști în domeniu din România au semnat manifestul, doar jumătate din ei, însă, având nume românești. Restul au nume străine, ei probabil fiind profesori ori cercetători care predau la universitățile din România. Semnatarii sunt asociați cu marile universități din România: București, Cluj, Timișoara, Constanța (Ovidius).
Manifestul enumeră următoarele cauze principale ale presupuselor modificări climatice: (1) increases in both human and ruminant livestock populations / creșterea populației umane și a rumegătoarelor; (2) per capita meat production / producția de carne pe cap de locuitor; (3) world gross domestic product / creșterea economiei mondiale; (4) global tree cover loss / defrișarea pădurilor; (5) fossil fuel consumption / consumul de combustibil; si (6) the number of air passengers carried / numărul de pasageri care călătoresc cu avionul.
Unul dintre remediile propuse apare pe Pagina 4 a Manifestului, sub titlul population / populație. Conform oamenilor de știință, „the world population must be stabilized – and ideally gradually reduced / populația planetei trebuie stabilizată și, ideal vorbind, redusă gradual”. Metodele propuse pentru reducerea populației sunt cele cunoscute: „make family – planning services available to all people, remove barriers to their access ... / punerea la dispoziția tuturor oamenilor serviciile de planificare familială ...” Prin asta se înțelege, în primul rând, avortul.
Acest Manifest este unul dintre motivele pentru care noi numim ideologia globală a schimbărilor climatice o ideologie anti-om, anti-ființă umană. Ființa umană este demonizată pentru că se naște, demonizată pentru că aduce copii pe lume, demonizată pentru că ea consumă, etc. Bucuria oamenilor de știință pare să fie când ființele umane mor, încetează să mai aducă copii pe lume și îi avortează.
Schimbările climatice: ecoutopia și tentațiile ei
În ultimii doar puțini ani, vocabularul post-modernist s-a îmbogățit masiv, inclusiv prin apariția de noi termeni legați de ideologia schimbărilor climatice. Apar o mulțime de noi cuvinte care încep tot cu prefixul „eco”. „Eco-religions / religiile ecologice”, e un termen apărut recent care se referă la religiile păgâne, animiste, nativiste. Termenul „păgân” a devenit unul peiorativ, fiind înlocuit cu termenul mai acceptabil de „eco-religions”. Alți termeni „eco” sunt „eco-fascism”, „eco-feminism”, „eco-socialism”, „eco-politics”, „eco-knowledge”, „eco-science”, „eco-equality”, „eco-rasism”, „eco-sexism”, „eco-capitalism” și alți termeni similari. Această lungă listă de noi termeni „eco” se aseamănă cu lista lungă de ideologii ori mișcări care se termină în „ism”, cum ar fi „comunism”, „islamism” etc.
O tentație bizară despre care foarte puțini dintre noi am auzit e „ecoutopia” ori, pe înțelesul nostru, „eco-utopia”, adică un viitor utopic perfect, edenic, în care clima va fi perfectă: fără căldură ori frig excesiv, fără uragane, fără secete, fără inundații, fără temperaturi ridicate iarna ori reci vara. Noțiunea asta denotă că ființa umană a ajuns la punctul arogant în care se consideră atât de pricepută și inteligentă încât e capabilă să stăpânească legile naturii și să modifice mediul înconjurător și să-l facă desăvârșit. Asemenea unui termostat unde putem ajusta temperatura la un nivel dorit de noi.
Ecoutopia are, în primul rând, de a face cu controlul populației. Materialele care le citim denotă bizarul nu doar al acestei noțiuni, dar mai ales al metodelor care sunt prescrise pentru a clădi ecoutopia. Unii oameni încetează să mai facă copii și îi critică pe cei care încă o fac. Alții își elimină potențialul reproductiv pentru a nu aduce copii pe lume. Recent am dat peste un articol în revista Outside intitulat „I got a vasectomy because of climate change / Am făcut o vasectomie din cauza modificărilor climatice”. [Link: https://www.theblaze.com/…/writer-declares-i-got-a-vasectom…] Autorul spune că vrea să salveze planeta prevenind creșterea numărului ființelor umane deoarece, spune el, o ființă umană elimină 58 de tone de dioxid de carbon pe parcursul vieții lui.
Care ar fi numărul ideal de persoane pentru a facilita ecoutopia, echilibrul ideal între potențialul planetei de a ne hrăni și facilita un mod de viață confortabil și numărul de ființe umane care pot duce un astfel de trai? „Ecofascistii” spun 500 de milioane, „eco-feministele” între 2 și 3 miliarde, iar un articol recent dintr-o publicație de specialitate pune acest număr la 7 miliarde.
La ora actuală suntem aproape 8 miliarde de ființe umane pe planetă. În 2100 vom fi, spun demografii, 10 miliarde, dar nu pentru că se vor naște mai mulți copii în viitor, ci pentru că noi vom trăi mai mult. Longevitatea vieții va fi cauza principală a creșterii populației, dar și a îmbătrânirii populației planetei.
Cum ajungem la numărul ideal de ființe umane? Unii promovează noțiunea de control a populației, alții avortul, alții sterilizarea. Iar alții sugerează ca statul să emită autorizații cuplurilor să facă copii, asemenea autorizațiilor de vânătoare pentru controlul numărului animalelor sălbatice.
Pentru a reduce populația planetei este nevoie de măsuri drastice, zic „eco-fasciștii” și „eco-feministele”. Pentru a reduce populația de la 8 miliarde la 3 miliarde, adică cu 60%, e nevoie de sute de ani. Al Doilea Război Mondial a ucis 2-3% din populația lumii în aproape 6 ani. În aceste sute de ani, spun eco-utopicii, planeta se va degrada ireversibil, fiind deci nevoie de măsuri imediate, radicale, urgente și chiar de constrângere pentru a o reduce.
Cei care doriti sa faceti anunturi prin intermediul AFR privind evenimente legate de familie si valori va rugam sa ni le transmiteti la office@alianta-familiilor.ro.
Alianta Familiilor din Romania
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu