vineri, 27 martie 2020

În curs de apariţie " „Opreşte-mă la tine Maramureş! Opreşte-mă în tine, Maramureş!




Provocările scriitorului Vasile Bele sunt bune pentru suflet, asta o ştie şi fârtatul Nelu Danci. Am o vârsta la care provocările ar trebui să treacă pe lângă mine. Mi-au spus atâţia prieteni să mă mai liniştesc. Dar dacă n-ar fi provocările, noi pentru ce am trăi?! Mi-a propus să lupt pentru a scoate (tipări) o antologie, am fost circumspect şi nedecis. Neîncrezător în mine şi capacitîţile mele. Acuma o facem! Din multe motive! Că suntem români, că literatura română actuală  va avea o carte în toată fiinţa ei, că unii oameni merită să fie promovaţi!
Vasile Bele şi Nelu Danci sunt doi oameni frumoşi! Aşa îi percep eu! Antologia  de poezie şi proză „Opreşte-mă la tine Maramureş! Opreşte-mă în tine, Maramureş!” este gata de tipar! Scriu poeţi importanţi, scriitori mari! Prefaţa e scrisă de dr. Carmen Dărăbuş şi acest fapt spune multe!
Invidiile şi certurile le lasăm de o parte, pe seama altora! Bun venit carte de 500 pagini, antologică să devii! Cinste editorilor Vasile Bele, Nelu Danci şi Gelu Dragoş!


                                                Gelu Dragos, UZPR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu