Pe forumul Inspectoratul Scolar Judetean (ISJ)
Constanta a fost postata o adresa de la Inspectoratul Scolar Judetean Constanta
catre directorii unitatilor scolare din judet. Conform acesteaia, profesorii
sunt informati in legatura cu mai multe aspecte ale invatarii online, in
perioada in care scolile sunt inchise din cauza coronavirusului.
Va prezentam adresa trimisă către directorii de şcoli:
URGENT - IN ATENTIA DIRECTORILOR DE UNITATI SCOLARE
Avand in
vedere situatia actuala in care activitatea didactica se desfasoara onlne, va
aducem la cunostinta urmatoarele:
1.
Activitatile online nu se substituie cursurilor, ci au rolul de e crea un cadru
educational în aceasta perioada;
2. Va rugam
sa va dimensionati activitatile astfel incat volumul de lucru al elevilor sa nu
fie prea mare, pentru a nu fi nevoiti sa petreacă mult timp in faţa
calculatoarelor (echipamentelor electronice);
3. Nu se transmit părintilor materiale pentru a fi
printate (fişe de lucru). Toate materialele vor fi în format editabil pentru a
fi completate online.
4. NU se dau
teme;
5. NU se
notează elevi;
6. NU se pun
absenţe.
VA rugam sa
comunicati aceste aspecte tuturor cadrelor didactice si sa va asigurati ca
aceste măsuri sunt respectate.
Inspector scolar generat adjunct,
prof. Anca Iuliana Dragomir
Nota. In aceasta perioada, Ministrul Educatiei i-a
indemnat in mod repetat pe elevi, pe parinti si pe profesori sa continue
invatarea de acasa. Accentul se va pune pe cursurile online, insa ministrul a
anuntat si solutia pentru elevii care nu dispun de calculator sau de conexiune
la Internet: cursuri pentru elevi, transmise la televizor, prin intermediul
postului TVR.
Autor:
Laura Galescu
Sursa:
PortalInvatamant
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu