marți, 25 iunie 2024

CAPUL SUS! NU RENUNȚĂM!

Am primit gol în secunda 73, am avut noroc la golul lui Lukaku anulat pentru un offside milimetric, am avut șansă la intervențiile lui Niță sau Rațiu, am avut și un ghinion teribil la ocazia lui Dennis Man singur cu portarul, am fost neatenți la golul 2 când o minge lungă de la portar ne-a prins descoperiți, dar mai avem un meci și NU RENUNȚĂM! Belgia este o clasă peste, are o viteză în plus și jucători de sute de milioane de euro. Numai când pronunți numele Kevin De Bruyne, liderul de la Manchester City și care cu siguranță va avea statuie la Etihad, sau Jeremy Doku, cumpărat de același City cu 60 de milioane, sau Romelu Lukaku, golgeterul Belgiei cu 85 de goluri și un jucător pentru care cumulat cluburile au plătit peste 200 de milioane de euro. Ăștia sunt jucătorii împotriva cărora am jucat, iar victoria lor este meritată. În schimb, spiritul nostru de grup se ridică la nivelul unui Campionat European!

România rămâne pe loc de calificare în optimi, iar miercuri la Frankfurt avem șansa să ni-l păstrăm în meciul unei generații împotriva Slovaciei!

Cristian LAURENȚIU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu