joi, 27 iunie 2024

Victor Ponta: „Koveși a lucrat în interesul puterilor străine!”

Kovesi a lucrat întotdeauna în interesul puterilor străine și a cerut ca Elena Udrea și Alina Bica să fie arestate din cauza unor frustrări personale, a spus, în exclusivitate pentru Realitatea PLUS, Victor Ponta.

„Eu vreau să vă spun un lucru, fără să-l exonerăm deloc pe Coldea de ce a făcut, dar semnătura de pe dosarele care au distrus afacerile din România, din dosarele în care oameni politici au fost distruși, semnătura e a lui Kovesi și nu o văd responsabilă.
Și Uncheșelu și Portocală nu făceau de capul lor, făceau la ordinul lui Kovesi și când o văd acum la meci îmi zic că viața e nedreaptă.
Eu nu cred în povestea cu oamenii care o aclamă pe Kovesi, ei nu aclama pe nimeni, nici pe Ponta, nici Ciolacu, nici Kovesi. Ei sunt la meci, nu să aclame pe cineva, aia a fost făcătură.
Nu mă aștept ca europenii să o tragă la răspundere că mereu a lucrat pentru alții, nu pentru România, eu aștept ca România să o tragă la răspundere. Cine vine în locul lui Iohannis, Ciucă, Ciolacu sau Geoană, cine o veni să zică să oprească sistemul ăsta.
În funcția de adjunct și general l-a făcut Băsescu, nu Năstase, Iohannis, nimeni. În funcția de procuror general al României pe Kovesi a adus-o tot Băsescu”, a spus fostul premier Victor Ponta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu