sâmbătă, 29 iunie 2024

T R I C O L O R U L R O M Â N E S C



Te port în suflet tricolorul meu
Atâta timp cât inima îmi bate,
Ești darul sfânt adus de Dumnezeu,
Un diamant de-o mie de karate.
Am pus în tine roșu purpuriu
Cules din macii noștri din câmpie,
Spălat în sânge de eroi ce știu
Că doar a noastră este-această glie.
În mijloc ți-am pus flori de sânziene,
Din teiul din Copou al lui Emin
Am scuturat polen de flori perene
Și-un car de aur și de grâu divin.
Albastru este a treia culoare
A Mării Negre fără niciun val
În care se-oglindește-ntinsa zare
Și floarea de cicoare din Ardeal.
Tu ții unite Țările Române
Cum tu ai trei culori și ele-s trei,
De tine au fugit oștiri păgâne
Ai scris istorii și ne-ai dat temei...

26.06.2024
BADEA CRISTINEL – CALAFAT - ROMÂNIA
Toate reacţiile


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu