miercuri, 12 iunie 2024

SEMNAL EDITORIAL - GHEORGHE POP


 Un frumos volum de poezii mi-a fost dăruit recent de părintele Gheorghe Pop. Se numește MESAGER LUMINII LOGOSULUI ÎNTEMEIETOR (Seini, 2024). Am fotografiat volumul lângă cea mai recentă creație plastică a mea, cu speranța naivă ca măcar o fărâmă din harul acestui poet autentic să se transfere în pânza de începător.

Așa cum se spune în dedicația de pe pagina a patra, volumul se adresează iubitorilor de poezie și de frumos. Cu umilință, mă număr printre aceștia și-i mulțumesc generosului părinte pentru această remarcabilă culegere de poezii a căror lectură mi-a readus în memorie slujbele pe care le ascultam în copilărie în biserica din Geaca, satul meu natal. Da, poezia adevărată e soră bună cu rugăciunea! 

Ion CRISTOFOR FILIPAȘ, uniunea Scriitorilor din România

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu