sâmbătă, 18 aprilie 2020

DUMINICĂ-19 APRILIE 2020-SFINTELE PAŞTI-ÎNVIEREA DOMNULUI



EU TOT MAI CRED
               
Moare un gând, altul poate învie,
Ajung civil în haină militară,
Începe să îmi placă de se scrie
Cu virusul ascuns în călimară.

Tu ai răbdare, Doamne, şi îmi pasă,
Că viaţa mai apoi e judecată,
Dar nu eu Ţi i-am pus la masă,
Coronavirus e nota lor de plată.

Doamne, de ce în slujba Ta ai grade,
Ai militarizat cumva şi Raiul?!                                                                                               
Mai ai să pui şi îngeri la parade,
Iar mie, dacă vrei, să îmi iei graiul.

Că nu ştiu a ierta, că se şi iartă,
Că nu ştiu a iubi, că e iubire,
Că nu ştiu a trăi, că e o artă
Să faci cu inima altă zidire.

Nu transformaţi un virus în spectacol,
Eu nu mă pot simţi un spectator,
Biserica mai poate un miracol,
Doar Dumnezeu mai e vindecător.

Că mă opreşte-n suflu un oftat
Şi în păcate îmi voi găsi vina,
Când va fi iar un Paşte-adevărat,
Să îmi redea de la Iisus Lumina.

                    CONSTANTIN MÎNDRUŢĂ
                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu