miercuri, 29 aprilie 2020

[Timpul_adevarului] UNDE NE AFLAM?!



(Apoc.22;12,13)
”Iată, Eu vin curând; şi răsplata Mea este cu Mine, ca să dau fiecăruia după fapta lui.
13 Eu sunt Alfa şi Omega, Cel Dintâi şi Cel de pe Urmă, Începutul şi Sfârşitul””

MOMENTUL –BIBLIC- in care se afla omenirea IN PREZENT-Mil 3.Sec 21...

In prezent asistam-pe zi ce trece ,pe intreg mapamondul- la tot felul de teorii conspirative,scenarii prezentate de catre diferiti oameni de specialitate etc privind aparitia COVID-19, cine l-a produs,cand v-a disparea ,ce v-a fi in viitor etc.
Foarte putini analisti,scenaristi etc fac referire si se indreapta spre . DUMNEZEU .CEL CE A CREAT TOT UNIVERSUL (inclusiv Planeta Pamant,data in administrarea oamenilor)...in vederea obtinerii informatiilor REALE SI ADEVARATE cu privire la MOMENTUL IN CARE NE GASIM SI CE TREBUIE FACUT INCONTINUARE.

A- CE NE SPUNE DUMNEZEU-prin BIBLIE ,care este la indemana noastra- despre aceste vremuri.
1- Traim un eveniment -UNIC,APOCALIPTIC-nemaintalnit in istoria omenirii ,cand o PANDEMIE mondiala, ESTE TRANSMISA SI VAZUTA IN DIRECT-cu ochii de carne- DE intreaga populatie ,indiferent de Meridianul s-au Paralela unde se gaseste, si care CADE IN GENUNCHI, SE INCHINA SI CERE AJUTORUL SINGURULUI DUMNEZEU ADEVARAT,prin si IN NUMELE DOMNULUI ISUS HRISTOS. Sa se INDURE SI SA AIBA MILA asa cum este scris;
(Isaia 45:23)”” Pe Mine însumi Mă jur, adevărul iese din gura Mea, şi cuvântul Meu nu va fi luat înapoi: orice genunchi se va pleca înaintea Mea şi orice limbă va jura pe Mine.””
(Romani 14:11)”” Fiindcă este scris: „Pe viaţa Mea Mă jur, zice Domnul, că orice genunchi se va pleca înaintea Mea şi orice limbă va da slavă lui Dumnezeu.”

2- Dumnezeu lucreaza conform Planului Sau-prin OAMENI- ,asa cum este scris;
( Isaia 46:11)”” Eu chem de la răsărit o pasăre de pradă; dintr-o ţară depărtată, un om ca să împlinească planurile Mele: da, Eu am spus şi Eu voi împlini; Eu am plănuit şi Eu voi înfăptui””

3- Dumnezeu este un Dumnezeu al ORANDUIELII si nu al NEORANDUIELI
(1 Corinteni 14:33)”” căci Dumnezeu nu este un Dumnezeu al neorânduielii, ci al păcii, ca în toate bisericile sfinţilor””

4-Dumnezeu a vazut lucrurile ce se petrec-in ultimul timp-in „”Bisericile Domnului”” si a HOTARAT inchiderea acestora, deschizand NOI Case de Rugaciune restranse ,in fiecare casa,familie etc HRANINDU-LE cu Cuvantul Lui Dumnezeu prin TRIMITEREA INGERULUI SAU CU EVANGHELIA VESNICA –utilizand mijloacele MASSMEDIA ,asa cum este scris;
(Apocalipsa 14:6)”” Şi am văzut un alt înger, care zbura prin mijlocul cerului cu o Evanghelie veşnică, pentru ca s-o vestească locuitorilor pământului, oricărui neam, oricărei seminţii, oricărei limbi şi oricărui norod””
5- Si Dumnezeu are limite in INDURAREA SA asa cum este scris;
(1 Ioan 4:8)”” Dumnezeu este dragoste.”” dar in acelasi timp este;
( Evrei 12:29)” Dumnezeul nostru este „un foc mistuitor”.
(Galateni 6:7 )””Nu vă înşelaţi: „Dumnezeu nu Se lasă să fie batjocorit.” Ce seamănă omul, aceea va şi secera.””

B. CE TREBUIE –DE URGENTA- SA FACA OAMENII.(FIECARE IN PARTE)

1- Impacarea –pe verticala - a fiecaruia dintre noi cu Dumnezeu ,prin NOUL LEGAMANT- conform celor spuse de Domnul Isus;
(Marcu 16;16)”” Cine va crede şi se va boteza va fi mântuit; dar cine nu va crede va fi osândit””

2-Impacarea –pe orizontala- a fiecaruia dintre noi cu semenii nostri –prin marturisirea unii altora a greselilor,pacatelor etc,-de comisiune s-au omisiune-conform celor spuse de Domnul Isus ,prin Rugaciunea-TATAL NOSTRU-;
(Matei 6;12)”” şi ne iartă nouă greşelile noastre, precum şi noi iertăm greşiţilor noştri;

Procedand ,conform celor doua IMPACARAI- pe verticala si orizontala- INTRAM in gratia Lui Dumnezeu ,IMPLININD porunca Lui, conform celor spuse de Domnul Isus;
(Luca 10;27)”” „Să iubeşti pe Domnul Dumnezeul tău cu toată inima ta, cu tot sufletul tău, cu toată puterea ta şi cu tot cugetul tău; şi pe aproapele tău ca pe tine însuţi.”
(Marcu 13;21)”” „Să iubeşti pe aproapele tău ca pe tine însuţi.” Nu este altă poruncă mai mare decât acestea.””
(Apocalipsa 2:4)”” Dar ce am împotriva ta este că ţi-ai părăsit dragostea dintâi.””

3-Intrarea in gratiile Lui Dumnezeu,in Imparatia cerurilor se face printr-o CREDINTA ACTIVA-dand navala-NU stand pasivi,asa cum a spus Domnul Isus;
(Matei 11;12)”” Împărăţia cerurilor se ia cu năvală, şi cei ce dau năvală pun mâna pe ea.

4-Exista un NUMAR FINIT stabilit de Dumnezeu,pentru Salvarea ,Mantuirea etc a tututror oamenilor dintre Neamuri(cei in afara Evreilor),asa cum este scris in Biblie;
(Rom.11;25)"" Fraţilor, pentru ca să nu vă socotiţi singuri înţelepţi, nu vreau să nu ştiţi taina aceasta: o parte din Israel a căzut într-o împietrire care va ţine până va intra numărul deplin al Neamurilor""

5-Fiecare dintre noi-care am facut s-au facem –PROMISIUNI,JURUINTE- Lui Dumnezeu, TREBUIE sa le implinim,pentru a fi eliberati de PACAT,asa cum spune Dumnezeu;
(Deuteronom 23:21)”” Dacă faci o juruinţă Domnului Dumnezeului tău, să nu pregeţi s-o împlineşti; căci Domnul Dumnezeul tău îţi va cere socoteală, şi te vei face vinovat de un păcat””
(Psalmi 56:12)”” Dumnezeule, trebuie să împlinesc juruinţele pe care Ţi le-am făcut; Îţi voi aduce jertfe de mulţumire””

C-CE EVENIMENTE VOR URMA- sumar- conform Bibliei.

1-Necazul cel Mare – din care v-a fi rapita Biserica Vie –UNIVERSALA- a Domnului Isus asa cum este scris’
-(Apocalipsa 3:10)”” Fiindcă ai păzit cuvântul răbdării Mele, te voi păzi şi Eu de ceasul încercării, care are să vină peste lumea întreagă ca să încerce pe locuitorii pământului.”
-(Apocalipsa 7;9)”” 9 După aceea m-am uitat şi iată că era o mare gloată pe care nu putea s-o numere nimeni, din orice neam, din orice seminţie, din orice norod şi de orice limbă, care stătea în picioare înaintea scaunului de domnie şi înaintea Mielului, îmbrăcaţi în haine albe, cu ramuri de finic în mâini””
-(Apocalipsa 7;13,14)” Aceştia, care sunt îmbrăcaţi în haine albe, cine sunt oare? Şi de unde au venit?”
„Doamne”, i-am răspuns eu, „tu ştii.” Şi el mi-a zis: „Aceştia vin din necazul cel mare; ei şi-au spălat hainele şi le-au albit în sângele Mielului.””

2- Un Cutremur de pamant-BIG ONE-
(Apocalipsa 16;17,18)”” Al şaptelea inger a vărsat potirul lui în văzduh. Şi din Templu, din scaunul de domnie, a ieşit un glas tare, care zicea: „S-a isprăvit!”
18 Şi au urmat fulgere, glasuri, tunete, şi s-a făcut un mare cutremur de pământ, aşa de tare, cum, de când este omul pe pământ, n-a fost un cutremur aşa de mare””.

3- Un pamant nou si un cer nou;
( Isaia 65:17)”” Căci iată, Eu fac ceruri noi şi un pământ nou; aşa că nimeni nu-şi va mai aduce aminte de lucrurile trecute şi nimănui nu-i vor mai veni în minte.
(2 Petru 3:13)”” Dar noi, după făgăduinţa Lui, aşteptăm ceruri noi şi un pământ nou, în care va locui neprihănirea.
(Apocalipsa 21:1):: Apoi am văzut un cer nou şi un pământ nou; pentru că cerul dintâi şi pământul dintâi pieriseră, şi marea nu mai era””
4- Dumnezeu v-a locui cu poporul Lui pe Noul-Cer si Pamant
(Apocalipsa 21;2-5)
Şi eu am văzut coborându-se din cer, de la Dumnezeu, cetatea sfântă, Noul Ierusalim, gătită ca o mireasă împodobită pentru bărbatul ei.
3 Şi am auzit un glas tare care ieşea din scaunul de domnie şi zicea: „Iată cortul lui Dumnezeu cu oamenii! El va locui cu ei, şi ei vor fi poporul Lui, şi Dumnezeu însuşi va fi cu ei. El va fi Dumnezeul lor
4 El va şterge orice lacrimă din ochii lor. Şi moartea nu va mai fi. Nu va mai fi nici tânguire, nici ţipăt, nici durere, pentru că lucrurile dintâi au trecut.”
5 Cel ce şedea pe scaunul de domnie a zis: „Iată, Eu fac toate lucrurile noi.” Şi a adăugat: „Scrie, fiindcă aceste cuvinte sunt vrednice de crezut şi adevărate.”

                                                                                            ****
Cu siguranta, cele prezentate mai sus au fost, sint si vor genera foarte multe discutii,comentari, pro si contra- dar BIBLIA RAMANE TEMELIA ADEVARULUI ,iar prin implinirea Cuvantului Sau v-om avea parte de VIATA VESNICA.


MY GOD BLESS ROMANIA&ROMANIAN PEOPLE.AMEN!

                                                                                       DRAGOMIR OLTEAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu