sâmbătă, 18 aprilie 2020

SFÂNTA şi MAREA SÂMBĂTĂ



UMBRA MEA E CRUCEA LUI IISUS

Când umbra mea e Crucea lui Iisus,
Eu nu mai pot gândi ca fiecare,
Să nu o văd, privesc mereu în sus,
Mă învârtesc şi totuşi nu dispare.

În ochii mei uşor o refac norii,
O, Doamne, e ceva nespus !
Dar îi aud pe cei care-şi fac glorii,
Cu necredinţa lor, nu Te-au răpus !

Se-ntunecă în suflete Lumina,
Tu Te înalţă, coboară oricând vrei,
îi găseşti, să-şi recunoască vina,
Acei cu virusul, de unde au idei?

Te-au răstignit, să demonstrezi că poţi,
Prin singura credinţă, cea mai sfântă,
Că poţi ierta pe unul dintre hoţi,
Când suliţa în coastă ţi se-mplântă.

Şi ceri iertare, pentru cine, Sfinte!
Întreb şi eu ca unul dintre proşti,
Poporul Te-a trădat cu jurăminte,
Ţi-aş fi soldat în una dintre oşti.

Dar Oastea Ta cuprinde numai îngeri,
Doar lacrima mă spală de păcate,
Am fost născut pe Cruce, ca să sângeri,
Degeaba plâng acum, iertate-mi fie toate.

                          CONSTANTIN MÎNDRUŢĂ    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu