miercuri, 25 noiembrie 2020

Demers reparatoriu


 Salutari!

Mai inainte de toate va multumesc pentru buna colaborare de pana acum si va marturisesc faptul ca nutresc speranta uneia si mai bune pe viitor.
Din nefericire, fiind si eu un biet muritor - si cum si uitarea face parte din legile omenesti, vorba poetului dupa care nu ma scund! - ma fac vinovat pentru faptul ca nu aveti in bibliotecile voastre cartile care-au aparut la Editura ECREATOR si cu larga voastra contributie.

Din acest motiv, dincolo de tarana pusa-n cap, dar si fara a crede cumva ca datorita vremurilor pe care le traim m-a palit vocatia sfarsitului, va rog sa procedati in consecinta:
1 - Astept de la fiecare din voi O LISTA cu cartile aparute sub sigla ECREATOR, carti la care ati semnat prefata, postfata sau referinte critice.
2 - Tinand cont de faptul ca - desi sunt un pacatos si un uituc - v-am mai trimis carti din propozitie, va rog sa imi spuneti cam ce aveti, ca sa stiu ce titluri si ce autori va lipsesc.
3 - E datoria mea de onoare ca sa inchid acest cerc.
4 - In plus, asa cum am dezvoltat cu fiecare in parte, in discutii private, nu s-a schimbat nimic, raman pe metereze si vreau sa va editez carti de critica literara care sa cuprinda si textele voastre despre cartile aparute sub sigla ECREATOR:
5 - Pentru detalii si alte cele, dar si pentru pasii pe care intentionez sa ii fac CU FIECARE IN PARTE va rog sa discutam pe privat si la telefon 0723/245.297

Cu drag, prietenie si pretuire multa
Ioan Romeo Rosiianu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu