Nu că m-ar interesa, ca viitor turist pe Litoral: cât din eșecul celor din Mamaia este rezultatul unui management după ureche, al deciziilor tembele, care ar fi trebuit să facă din Mamaia o stațiune de lux, începând cu prețurile, și nu cu serviciile oferite, și cât concurență neloială și campanii de defăimare?
E drept, și ăia din Mamaia au început un soi de
contra-atac la adresa stațiunilor concurente din sudul Litoralului, dominate de
Murat, dacă nu-i greșesc numele. Dar să te apuci să-i înjuri pe turiștii care
vin în sud, să-i prezinți ca pe niște nespălați, clasă muncitoare puturoasă,
care plătește cu vaucerele date de guvern, e bezna minții!
Problema tuturor este, dincolo de faptul că ăia care
dețin hoteluri și restaurante sunt vai mama lor, piața NU mai recunoaște
prețurile serviciilor oferite și calitatea lor. Refacerea încrederii
consumatorilor va fi un proces lung și dureros, care va duce pe mulți la
faliment. iar ăia care vor rămâne în afaceri vor învăța, sper eu, că vor
înțelege că un produs turistic e mai mult decât ce oferă ei azi, că stațiunile
au nevoie de investiții, și nu doar în locuri de parcare. Idioții râdeau de
Festivalul de la Mamaia, dar el aducea o mulțime de oameni la Mamaia. Puteai să
faci și acum așa ceva. Un festival de film, spectacole de teatru, mă rog,
evenimente. Dar n-ai să vezi asta la români, care ar face orice, numai să moară
capra vecinului, și să nu lucreze împreună cu alții. După mintea mintea mea,
Litoralul a murit, ca destinație turistică, pentru că nimeni nu a avut un
proiect pentru el. Și nici nu va avea. Iar dacă faci din România, la nivel de
imagine, un avanpost al NATO în lupta cu rușii, și transmiți mesajul că ne
transformăm, ca țară, într-o uriașă cazarmă, omorâm TOT ce înseamnă turism.
Deja povestea cu războiul a lăsat și Delta Dunării în ceață. Dar asta e, atât
ne duce capul.
Autor:
Constantin Gheorghe
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu