miercuri, 27 iulie 2022

LĂMURIRE

 


Nu înțeleg cum e posibil când le spun unora că e ilegal să postezi o carte scanată fără dreptul autorului și tot eu să fiu acuzat de o aramată de educatoare care au picat examenul de titularizare că eu sunt rău și că nu vreau să ajut lumea. Puneți mâna pe carte și învățați! Da! Mi-am regăsit cartea scanată pe un alt grup! Dragi colege educatoare, furtul intelectual se consideră a fi infracțiune! Nu știu de ce nu ați participat la cursurile de Etică de la facultate?! Cum ar trebui să vă explice cineva ca să pricepeți că este interzis să postați și să distribuiți cărți scanate, indiferent dacă e a mea sau a altui autor! Bine că aveți bani de unghii de gel, de sprâncene, de machiaj, dar să vă achiziționați cărți, nu! Munca unui autor se plătește, nu putem primi totul gratis! Am mai aflat ieri o altă întâmplare interesantă... că în județul Sibiu o domnișoară vindea cartea mea xeroxată cu 35 de lei și păcălea lumea naivă că din cartea mea va pica subiectul de gramatică! Dacă din cartea mea s-ar fi dat, cred că eram acum miliardar!

Nu știu ce să vă mai zic! Aveam planuri mari pentru anul viitor și aveam în pregătire 2 cărți, atât cu literatură, cât și pentru gramatică, dar sunt obligat să le abandonez! Îmi pare rău că unele persoane nu apreciază MUNCA! O zi minunată vă doresc!

P.S. Apropo, la examenele de titularizare și definitivat pentru învățători și educatoare s-a mers pe gramatica tradițională! Aviz amatoarelor care mi-ați criticat culegerea cu subiecte! Să știți că lumea s-a descurcat la gramatică învățând și exersând din culegerea mea! Criticați cât vreți, gramatica tradițională e sfântă! Mai scanați cartea în continuare sau cumpărați-o de la... doamna din Sibiu!

HOTCA MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu