miercuri, 1 martie 2023

INVITAȚIE

 LICEUL TEORETIC EUROPEAN DIN MOLDOVA de la UNIVERSITATEA DE STUDII EUROPENE DIN MOLDOVA, LICEUL TEHNOLOGIC UCECOM “SPIRU HARET”DIN IAŞI şi ASOCIAŢIA CULTURAL-ŞTIINŢIFICĂ “VASILE POGOR” – IAŞI DIN ROMÂNIA 

                                                                 Organizează 

duminică 5 martie 2023, ora 13.00 în Parcul “Dendrariul” din Chişinău, Republica Moldova 

 REGULAMENTUL CONCURSULUI :

 1. La expoziţia internaţională-concurs pot participa: elevi, studenţi şi cadre didactice cu: felicitări, desene, colaje, muzică şcolară (compoziţie, interpretare) filme, fotografii, teatru, ppt-uri, alte lucrări ale elevilor. Temele abordate: Anotimpul iarnă, Tradiţii de iarnă, Ziua Naţională, Sărbătorile religioase din decembrie-ianuarie, tradiţii locale, evenimente şi proiecte specifice iernii, Ziua Culturii Române-15 ianuarie 2023, Unirea Principatelor Române 1859-2023, Aspecte de primăvară, mărţişor 2023, altele specifice profilului grădiniţei / şcolii / colegiului / centrului de creaţie. Termen limită de trimitere a lucrărilor în format electronic pe e-mail: 3 martie 2023. 

Contact: invingator.prin.arta.iasi@gmail.com (trimiterea lucrărilor) asociatia.vasilepogor.iasi@gmail.com (întrebări şi informaţii) Tel. 0332 437 107 (asociaţie) sau 0742 516 609 (Bivol Teodor) 

REGULAMENTUL CONCURSULUI: 

1. PARTICIPARE: La concurs pot participa: preşcolarii, elevii de la clasele I-XII studenţii (grupaţi minim 5), cadrele didactice coordonând minim 5 elevi. Cadrele didactice care coordonează elevi pot înscrie gratuit o lucrare în concurs. Cadrele didactice pot participa şi separat, cu lucrare/ri (maxim 3 lucrări) personală/le, fără coordonare de elevi.

 2. SECŢIUNILE CONCURSULUI: 

SECŢIUNEA I. Artă plastică şi decorativă: desene cu aspecte de la Ziua Naţională 1 Decembrie, desene cu aspecte de la Unirea Principatelor Române desene cu aspecte de iarnă şi tradiţii de iarnă, desene cu aspecte şcolare, obiecte decorative, colaje, tablouri 3D, desene cu aspecte de Primăvară, mărţişoare şi altele. 

SECŢIUNEA A II-A. Artă fotografică şi filme: Fotografii de iarnă, fotografii de primăvară, de la Ziua Naţională, fotografii/filme de la diverse proiecte/acţiuni şcolare, fotografii obţinute prin combinarea de tehnici fotografice: trucaje, puzzle, caleidoscop, fotografii 3D, fotografii/filme cu fenomene din fizică sau din natură specifice anotimpului de iarnă şi primavară, altele. Filmele maxim 1 GHz! 

SECŢIUNEA A III-A. Literatura şcolară: eseuri, proză scurtă, poezii, epigrame, proiecte diactice, altele. 

SECŢIUNEA A IV-A: PPT-uri: Ppt-uri de iarnă şi de primăvară şi altele, ppt-uri publicitare de promovare a şcolii, ppt-uri din proiecte Erasmus+. Contact: invingator.prin.arta.iasi@gmail.com (trimiterea lucrărilor) asociatia.vasilepogor.iasi@gmail.com (întrebări şi informaţii) Tel. 0332 437 107 (asociaţie) sau 0742 516 609 (Bivol Teodor) 

3. DESFĂŞURAREA ŞI CALENDARUL CONCURSULUI:

 1. Se trimit lucrările+adeverinţa+fişa de inscriere. Termenul limită de trimitere a lucrărilor+adeverinţa+fişa de înscriere este 3 martie 2023.

 2. Se verifică scrierea adeverinţei conform cu modelul trimis de organizator.

 3. Se vor face corectările (de mai multe ori) conform cu modelul trimis (Numai dacă este cazul. Dacă adeverinţa vine scrisă corect, conform cu modelul, nu se mai pierde timp cu corectările).

 4. Adeverinţele scrise conform cu modelul vor primi instant, aprobarea de achitare a taxei de concurs. 

5. Nu achitaţi taxa de concurs înainte de verificarea Adeverinţei! 

6. Taxa de concurs poate fi achitată până la 19 martie 2023.

 7. În data de 19 martie 2023 vom afişa rezultatelor concursului prin trimiterea tabelului de premiere pe emailul coordonatorilor. 

8. Şi pe Facebook: Vasile Pogor IS.

 4. COORDONAREA. Se participă grupat câte 5: orice preşcolar/elev/student împreună cu alţi 4 copii pot participa sub coordonarea unui cadru didactic. Un cadru didactic poate coordona minim 5 elevi şi maxim nelimitat. La o coordonare minimă de 10 elevi şi peste acest număr acordăm Certificatul de voluntariat în educaţie pentru promovarea activităţii. Profesorul coordonator al celor 5 elevi are participare gratuită cu lucrare personală, lucrarea personală se înscrie gratuit pe diploma coordonatorului + cele 2 adeverinţe. 

5. SCRIEREA FIŞELOR. Scrieţi adeverinţa pe culoarea albastru. Nu ştergeţi textul din tabel, corectaţi tabelul conform cu titlul lucrărilor promovate de Dvs. Astfel se păstrează modelul, caracterul scrisului, mărimea, toate. Completaţi direct în textul word, păstraţi ghilimele, folosiţ oportunitatea unui model gata scris! Adeverinţele greşite vor fi returnate pentru corectare până vor fi conforme cu modelul de concurs. Apoi cu adeverinţa bună primiţi aprobarea de achitare a texei până la 19 martie 2023. 

6. LUCRĂRILE. Toate materialele trimise de dv. se salveză cu: NUMELE ȘI PRENUMELE elevului / autorului, fără alte completări. Model pentru salvarea lucrărilor: POPESCU ION 1 / POPESCU ION 2 / POPESCU ION 3 Nu salvaţi cu diacrtice, Windows şi Office sunt în engleză şi vor slava greşit. Nu salvaţi cu etichetă lipită pe lucrare. Lipsa salvării cu numele şi prenumele elevului/autorului va duce automat la imposibilitatea departajării participanţilor. 

7. TRIMITEREA LUCRĂRILOR. Lucrările vor fi trimise în format electronic pe e-mail-ul concursului, nu în altă parte (fotografiate, scanate, etc.) invingator.prin.arta.iasi@gmail.com până pe data de 3 martie 2023. Intră în concurs atât lucrările individuale cât şi cele colective. La lucrările colective, fiecare participant îşi achită taxa de participare şi primeşte mapa sa cu diploma şi adeverinţele. Dacă pachetul cu lucrări+fişa de înscriere depăşeşte 25 Mb arhivaţi zip ori rar şi trimiteţi numai prin Wetransfer sau Google Drive nu altele care nu se deschid la noi. Nu trimiteţi filme mai mari de 1 Ghz. Multe filme nu se descarcă complet. 

8. TAXA DE PARTICIPARE. Fiecare participant (autor) îşi achită taxa de participare de 20 lei şi primeşte diploma de premiere personalizată + adeverinţe cu atestarea participării + adeverinţa cu link+urile de descărcare a dvd-ului în format virtual cu ISBN, înscris cu lucrările participante +alte materiale. Profesorii care coordonează minim 10 elevi primesc automat Certificatul de voluntariat în educaţie. Un participant va achita o singură taxă de participare de 20 lei pentru un număr maxim de 1-2 sau 3 de lucrări. Lucrările pot fi la secţiuni diferite. Participantul primeşte o singură diplomă pentru cea mai bună lucrare. Cadrele didactice pot participa individual, fără elevi, cu 1-3 lucrări cu o taxă de 45 lei, primesc certificatul de voluntariat, diploma de premiere pe lucrare + adeverinţe. Trimiteţi chitanţa scanată/fotografiată. 

9. PREMIEREA. Fiind o competiţie de lucrări, se vor acorda Trofee, Premii I, II, III şi menţiuni pe categorii de vârstă. Fiecare participant va primi Diploma de premiere pentru cea mai bună lucrare trimisă la concurs + alte materiale. 

10. PARTENERIATELE. Parteneriatele le primiţi cu număr de inregistrare+ştampilate de la noi. Opţional, printaţi color, apoi doar le completaţi şi le semnaţi la grădiniţa / şcoala / universitatea Dvs. Vă rugăm să ne trimiteţi un exemplar scanat(să se vadă bine ștampila de la dv.) pe e-mail.

 11. TAXELE DE PARTICIPARE SE ACHITĂ ŞI DUPĂ CONCURS, PÂNĂ LA 19 MARTIE 2023, DAR LUCRĂRILE TREBUIE TRIMISE PÂNĂ LA 03.03.2023. a. Prin baking la Banca Transilvania: Asociaţia “Vasile Pogor” COD IBAN: RO41 BTRL 0240 1205 S174 15XX b. Sau prin mandat poştal la Poşta Română la adresa: Bivol Teodor (la Asociaţia “Vasile Pogor”) Str. P-ţa Voievozilor, nr. 5, bl. A 10, ap. 28, et. 7, loc. Iaşi, jud. Iaşi, cod 700575 Pentru Republica Moldova taxa este tot de 18 roni/ elev/ preşcolar. Contact: prof. Rotaru Ştefan tel. 692 15 496 

12. NU UITAŢI ! Pentru participarea dv. la expoziţia-concurs trebuie să trimiteţi 3 materiale: 1. Lucrările elevilor/participanţilor salvate cu numele şi prenumele. 2. Fişierul de înscriere completat îngrijit, fără greşeli. Cu diacritice. 3. Taxa de participare şi chitanţa scanată. Trimiteţi tot pe e-mail: invingator.prin.arta.iasi@gmail.com 

Cu sinceră preţuire, vă mulţumim pentru răbdarea Dv. de a citi această invitaţie! SFATURI PENTRU SCRIEREA CORECTĂ A ADEVERINŢEI ŞI A FIŞEI: - NU ŞTERGEŢI TEXTUL DIN TABEL, DOAR MODIFICAŢI CU DATELE DVS. - completaţi cu grijă în tabel numele, prenumele şi denumirea lucrării. Restul se păstrează şi va fi ok. - ghilimelele sunt pe tastele shift+2 – sus şi jos, sau pe tasta dinaintea cifrei1, - după punct, virgulă alte semne de punctuaţie se dă spaţiu, - toate cuvintele care compun denumirea unei instituţii şcolare, încep cu literă mare, inclusiv Nr. - numai NUMELE şi PRENUMELE se scriu cu litere mari, iar restul, tot corpul textului cu scris normal. - distanţa dintre rânduri este de 1, - distanţa dintre toate cuvintele unui text de oriunde, este de un spaţiu, respectiv corpul unei litere.\

 VĂ DORIM SUCCES! ORGANIZATORII

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu