miercuri, 29 martie 2023

SEMNAL EDITORIAL - ,,OPREȘTE-MĂ, LA TINE, MARAMUREȘ! OPREȘTE-MĂ, ÎN TINE, ANOTIMP! ACROSTIH ȘI POEZIE - ANTOLOGIE COLECTIVĂ”


 Nu pot rosti decât, ,,Mulțumesc, Doamne, pentru fiecare clipă binecuvântată și dăruită a o petrece”. Mă întreb, de multe ori, oare de ce atâtea bucurii? Pe bune! Dreptul Dumnezeu ne dăruiește atâtea lucruri, încât zic: ,,Doamne, ce-am făcut pentru toate astea?”. Dar, vorba unui monah: ,,Știe Dreptul Dumnezeu ce merităm fiecare!”. Și același monah continua: ,,Nu cereți nimic de la Dumnezeu, credeți și rugați-vă. Știe, Dumnezeu, de ce aveți nevoie. Știe, Dumnezeu, ce trebuie să vă dea!”. Cred în aceste vorbe. Așa cum cred în minuni. Da! În minunile literare pe cale să se întâmple. Iată-ne ajunși cu pregătirile pentru cel de-al treilea volum, din proiectul literar:

,,OPREȘTE-MĂ, LA TINE, MARAMUREȘ! OPREȘTE-MĂ, ÎN TINE, ANOTIMP! ACROSTIH ȘI POEZIE - ANTOLOGIE COLECTIVĂ”.
Din acest volum, deocamdată, fac parte, așezați în ordinea includerii în volum, următorii:
B.
Dumitru Branc - acrostih… //
C.
Lia Ciutac – acrostih… //
Mihail Coandă – acrostih… //
Laura Constantin… //
Aura Creițaru – acrostih… //
D.
Ioan Dragoș – acrostih… //
Limpezimea dinaintea amintirii… //
Mercurul termometrului înflorește sunătoarea… //
Teodor Dume – acrostih… //
F.
Victoria Furcoiu Bunica - acrostih... //
G.
Georgiana Laura Gheorghe… //
Mihaela Gudană –acrostih… //
H.
Ana Hossu – acrostih… //
I.
Ioana Ilieși – acrostih… //
L.
Cornel D. Lar – acrostih… //
Nina Lavric – acrostih… //
Geta Lipovanciuc – acrostih… //
M.
Camellia Soare Manea – acrostih… //
Ioan Marchiș – acrostih… //
Raul Alexandru Mitruți – acrostih… //
Valeriu Mocanu – acrostih… //
P.
Cipriana Mihaela Parota – acrostih… //
Emil Pop – acrostih… //
Luminița Postolache – acrostih… //
R.
Aurelia Rînjea – acrostih… //
Ș.
Mihaela Șandor – arostih… //
Lecția de emoție, bucurie și prietenie. Buzău – 26 martie 2023... //
Ț.
Titina Nica Țene – acrostih… //
U.
Gheorghe Ursan – acrostih (1)… //
Gheorghe Ursan – acrostih (2)… //
V.
Șarolta Lotica Vaida – acrostih… //
Angelica Vele – acrostih… //
Marian Vida – acrostih… //
E de bine! Doamne ajută să fie tot așa! Deocamdată, suntem pe ,,ultima sută de metri”, cu concursul literar - acrostih = DIN VATRA SATULUI. Doar câteva zile ne despart de finalizarea termenului, conform cerințelor impuse - 31 martie 2023, ora 23.59. Am primit câteva zeci de ,,provocări”. Lumea este receptivă. Nu am crezut într-o asemenea reacție, cu sinceritate, vă mărturisesc. Ne apropiem, cu viteză, de 50 de participanți. Din păcate, patru din acrostihurile trimise, le-am respins, pe motivul neîncadrării în cerințele noastre, dar, apreciind efortul celor care ni le-au trimis, apreciind valoarea lor, le-am preluat și le vom publica în revista DIN VATRA SATULUI - la pagina de autor. Să nu înțelegeți greșit, respingerea este întemeiată, doar că s-a înțeles greșit ideea. Ele, acrostihurile respinse, în fapt, sunt valoroase și prețioase. Pentru acest motiv le-am preluat în revista noastră. Merită acest efort! Cu respectul cuvenit, cu aleasa noastră considerație, vă asigur, că veți avea parte de surprize plăcute, din partea organizatorilor acestui proiect-concurs. Doamne ajută!

VASILE BELE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu