miercuri, 21 august 2024

Marius Șumudică a revenit la Rapid! Spre bucuria fanilor de sub Podul Grant

Ce a spus Marius Șumudică, după ce a semnat cu Rapid:

”Da, am semnat. Nu vreau să spun foarte multe, pentru că nici nu e normal să mă apuc să vorbesc cine știe ce. Îmi doresc foarte mult să am succes. Dacă am eu succes, asta înseamnă că are și Rapidul succes, iar asta îmi doresc cel mai mult. M-am întors acasă! E greu să exprim în cuvinte ceea ce simt, dar știu că vor conta doar rezultatele”, a declarat Marius Șumudică, pentru Digi Sport.

Marius Șumudică a semnat un contract valabil doi ani cu Rapid și va încasa un salariu lunar de 20.000 de euro.

Marius Șumudică va fi prezentat oficial la Rapid în cadrul unei conferințe de presă care va avea loc miercuri, de la ora 11:00. În aceeași zi conduce și primul antrenament. Debutul va avea loc vineri, de la ora 22:00, în Poli Iași - Rapid, meci transmis în direct de Digi Sport 1.

Șumudică s-a schimbat mult ca atitudine, este mult mai echilibrat. A mai spus, într-un moment greu al Rapidului, fără victorie după șase  etape: Le mulțumesc domnilor Șucu și Angelescu, au ținut acest club în viață. Îl cunosc și pe Vio Moldovan, am jucat împreună. Eu vreau să am rezultate, nu trebuie să ne creăm alibiuri, să scoatem maxim din următoarele două meciuri. Eu o să vorbesc mai puțin și o să fac mai mult. E o senzație unică, ca și cum te-ai întoarce la familie după ce ai lucrat afară. Noi trebuie să ne facem treaba, fiecare pe sectorul lui, așa am agreat cu conducerea. Găsesc un club bine structurat. Nu mai există scuze nici din partea staff-ului, nici a jucătorilor.

În altă ordine de idei, la câteva minute după ce a fost demis de patronul Dan Șucu, Neil Lennon a oferit o reacție scurtă: „Vă rog să mă scuzați, dar momentan nu pot face niciun comentariu.”, a spus britanicul, pentru Sport pe Surse.

Antrenorul englez Neil Lennon va primi totuși 400.000 de euro după rezilierea contractului, așa cum a anunțat GSP în exclusivitate. Tehnicianul ar fi luat 1,5 milioane de euro dacă era demis după 1 septembrie 2024.

Lennon a rezistat 6 etape la Rapid București. Nu a obținut nicio victorie pe banca giuleștenilor. A avut 5 remize și un eșec, iar misiunea lui Marius Șumudică va fi extrem de complicată. El va trebui să redreseze locomotiva giuleșteană și să o ducă pe Rapid în play-off, acolo unde obiectivul este clasarea pe unul din primele 3 locuri.

Să-i urăm succes pitorescului personaj cu sânge vișiniu, spre binele fotbalului românesc!

Cristi Someșan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu