miercuri, 28 august 2024

Încă un pas înainte!

Cu respect și apreciere maximă, Editurii Ecou Transilvan, Cluj-Napoca, prin reprezentant Nadia Fărcaș, pentru volumul

,,OPREȘTE-MĂ, LA TINE, MARAMUREȘ! OPREȘTE-MĂ, ÎN TINE, ANOTIMP! ACROSTIH ȘI POEZIE - PORTRETE LITERARE", o antologie colectivă.
Am primit ieri (marți, 27 august) acest volum ce va fi lansat în cadrul taberei literare cu același nume. Lansarea acestuia va avea loc în ziua de vineri 30 august. Pentru că acest volum este ilustrat cu desene ce aparțin unor elevi de la Școala Gimnazială Satulung, i-am invitat și pe aceștia. S-ar putea să ajungă. Inclusiv doamna director Claudia Chioran. Cu siguranță va fi prezentă și doamna prof. drd. Adela Maria Borşe, tot din cadrul acestei școli. Emoții ne vor însoți pe tot parcursul acestei tabere.
Mulțumesc, editorului Nadia Fărcaș, inclusiv pentru parteneriatul încheiat în cadrul taberei! Drumuri bune și vă așteptăm cu drag să fiți prezentă în tabără.
Doamne ajută!
***********
(vezi și postarea din data de 14 august 2024)
Volumul ,,Oprește-mă, la tine, Maramureș! Oprește-mă, în tine, anotimp! Acrostih și poezie - portrete literare", vol. 1. Mulțumim Editura Ecou Transilvan, Cluj-Napoca - inclusiv pentru faptul că ați acceptat să ne fiți partenerii acestei ediții! Cu respect și apreciere maximă...
Acest volum este ilustrat cu lucrări ale elevilor din cadrul Școlii Gimnaziale Satulung (clasele V-VIII). Iată, lista:
- Codruța REMEȚAN;
- Adrian BOCA;
- Patrick BUNYI;
- Alexandru AFTAN;
- Rareș STEJERAN;
- Raluca OCNEANU;
- Darius HAN;
- Lorena Ioana SĂLĂJEAN;
- Andrei STEJERAN;
- Alexandra Iulia UNGUR;
- Alexandra Maria BOCA;
- Ioana SĂLĂJAN;
- Rebeca CULCEAN;
- Anca TĂLPĂȘAN;
- Melisa Giulia SABOU;
- Andrei BĂBAN.
Felicitări, tuturor!
Felicitări, dascălilor, acestei minunate școli!
Felicitări, prof. drd. Adela Maria BORȘE;
Felicitări, prof. Claudia CHIORAN - directorul acestei școli!
Ii vom avea invitați la lansarea volumului, în cadrul taberei literare!
Vorba bunului prieten, George Stroia, (Editura Armonii culturale): ,,Încă un vis împlinit!". Eu, modific această sintagmă, rostind: ,,Încă o promisiune onorată!", nu-i așa? Cu astfel de promisiuni onorate, ne vom mai întâlni!
Zi binecuvântată să aveți!

VASILE BELE,
Chiuzbaia, 28.08.2024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu