miercuri, 3 ianuarie 2018

Audiențele televiziunilor de știri în luna decembrie 2017


 Ultima lună a anului 2017 a fost bogată în evenimente. Moartea Regelui Mihai I a fost evenimentul care a marcat atât emoțiile românilor, cât și programele televiziunilor de știri.
Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Google+ Share on Twitter
televiune.jpg
În decembrie 2017, cota de piață a nișei televiziunilor de știri, la nivel național, a fost 15,45%, în creștere cu 0,75 puncte procentuale față de noiembrie. Cota de piață amintită înseamnă că 15,45% din totalul telespectatorilor din luna decembrie, la nivel național, au urmărit programele unui canal de știri precum România TV, Antena 3, B1 TV, Realitatea TV și Digi24.
În urban, cota de piață a fost de 18,88%, conform măsurătorilor Kantar Media, cu 0,59 puncte procentuale mai mare decât în luna precedentă.
România TV este liderul nișei atât în urban cât și la nivel național. A câștigat 48.000 de persoane la nivel național față de noiembrie și 16.000 în mediu urban. Asta înseamnă că grosul câștigului de audiență provine din rural.
Antena 3 a înregistrat câștiguri modeste: 8.000 de persoane pe național și 4.000 în urban.
Dacă România TV și Antena 3 sunt instalate confortabil la „butoanele” audiențelor pe nișa de știri, nu același lucru se poate spune despre B1 TV, Realitatea și Digi24, care-și dispută poziția de treia în mediul urban.
În decembrie, Digi 24 a câștigat 7.000 de persoane în urban, devenind a treia televiziunea a nișei.

În schimb, pe național, B1 TV a câștigat 10.000 de persoane, ocupând cel de-al treilea loc în cadrul segmentului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu