duminică, 21 februarie 2021

Borna 54 la ~Fârtatul GELU DRAGOŞ

 

La ce mă gândesc? Culmea! Mă gândesc la ce a fost! Mă gândesc la ce este! Mă gândesc la ce va fi! Observ că starea de pandemie încă persistă. Și va persista. Pentru că nu putem trăi fără poezie, ieri (adică de sâmbătă până azi, duminică) a fost rândul poetului și profesorului GELU DRAGOȘ să ne adune, în numele poeziei. Am citit din cele mai proaspete poezii. Din volumele aflate în pregătire. Fiecare... Bonus, pentru că a fost ,,dublu eveniment", noi, poetul popular NELU DANCI și subsemnatul, i-am dăruit și câteva catrene (marca Nelu Danci) și dialoguri îngemănate, replici literare... Până s-a făcut guiașul. Am făcut și foc, afară, la ,,ciupercă", să prăjim ceva ,,porcării" - un grătar, slănină... între versuri și catrene, am ,,gustat" un pahar de... ,,antivirus", de prune și pere. Noi, bărbații! Nu credeți? Întrebați-l pe Ionică Morar Meteș Chelintanu. El a fost șoferu'! Nu a gustat... dar i-am pus ,,o gură pe drum". Poezie de bună calitate. Dialoguri/replici literare extrem de interesante... prof. GELU DRAGOȘ. Poet popular NELU DANCI. Ionică... și eu. Socăcițele s-au întrecut! Și guiaș. Și ceva cu... cartofi! Și grătare. Și surpriza serii... Tort. Că doar este ziua lui GELU DRAGOȘ. Un sfârșit de săptămână petrecut între prieteni... Azi, duminică, am fost la Sfânta Biserică. Dis de dimineață... pozele stau mărturie... Am uitat... seara... sâmbătă seara a fost seara ,,cu lampioane"... ne-au mai rămas. Pentru un alt 20... Vine și ăla... Învățătorule, mulțumim pentru popasul la Chiuzbaia... Să te bucuri de sănătate. Să fii fericit. LA MULȚI ANI!... Clipe ce nu pot fi uitate. Poveste și... povești. Planuri literare... proiecte! Alte proiecte... plus astea care așteaptă să fie finalizate. Curând... apoi facem altele! Planuri... proiecte! DOAMNE AJUTĂ SĂ FIE BINE... vă așteptăm la Chiuzbaia... cu guiaș, cu ,,antivirus", cu tort, cu căldură, cu bucurie... Urări! Voie bună... Poezie! Literatura la ,,ea acasă". Ne-am promis continuitate... GELU DRAGOȘ - din partea prietenilor LA MULȚI ANI! Incă un veac de bucurie... Și de poezie...

VASILE BELE
Chiuzbaia, 21 februarie 2021















Foto: LM SBR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu