duminică, 29 iulie 2012

Fotbal. Liga I, etapa a II-a. Ţucudean a marcat 4 goluri într-un meci!


Dinamo a surclasat nou-promovata CSM Iaşi, scor 5-2, într-un meci contând pentru etapa a II-a a Ligii I. George Ţucudean a reuşit cel mai bun meci din carieră şi a marcat de patru ori, din toate poziţiile.
După ce a deschis scorul cu o lovitură de cap, Ţucudean şi-a arătat tehnica şi l-a drilbat fără probleme pe portarul Lungu înainte să înscrie din nou. Iaşiul a avut o tresărire de orgoliu.
„Nu mă aşteptam să marchez atâtea goluri, dar cel mai importat e că am învins şi am început bine sezonul. Sper să-i calc pe urme lui Ibrahimovici, să ajung şi eu la nivelul lui” (George Țucudean)
Atacantul venit în Ştefan cel Mare de la UT Arad a arătat apoi că ştie şi să paseze decisiv. Rus a fost la finalizare şi a marcat primul său gol din acest sezon.
Echipa lui Ionuţ Popa a redus din handicap prin Vladu, însă nu mai putut face nimic până la ultimul fluier, iar Dinamo - CSMS Iaşi s-a terminat 5 la 2.
„Am dat patru goluri cu ajutorul echipei. La 2-0 au marcat şi ei şi puteau reveni, dar noi am închis meciul. N-o să mă opresc din dat goluri, să dau cât mai multe.
Nu mă aşteptam să marchez atâtea goluri, dar cel mai importat e că am învins şi am început bine sezonul. Sper să-i calc pe urme lui Ibrahimovici, să ajung şi eu la nivelul lui. Nu îmi e frică de Messi, şi noi suntem fotbalişti", a spus Ţucudean la DigiSport Special.
Echipele
Dinamo: Naumovski - Nica, Dragos Grigore, Scutaru, Pulhac - C. Munteanu, Issa Ba (An. Cristea '61), Boubacar - Rus (Axente '52), Ţucudean (Dănciulescu '52), Alexe. Antrenor: Dario Bonetti.
CSMS Iaşi: Lungu - Ţigănaşu, Mitrea, Tincu, Jovanovici - Petrovici (Ciucur '60) - Milea, Vladu, Straton (Cl. Tudor '36), Onofraş (Souleymane Keita '66)- Cl. Ionescu. Antrenor: Ionuţ Popa.
Cartonaşe galbene: Petrovici '41, Jovanovici '65, Cl. Ionescu '79.
Partida a fost arbitrată de o brigadă avându-l la centru pe Marius Bocăneală, ajutat la cele două linii de Andrei Constantinescu şi Daniel Ciocănea.
La partida disputată pe Arena Naţională și transmisă în direct de DigiSport au asistat aproximativ 8.000 de spectatori.Mediafax

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu