luni, 30 iulie 2012

Gluma zilei


În Italia, în regiunea Puglia, pe o șosea, o trasesistă. Opreşte un tip cu un Logan lângă ea:
- Cât costă ..?!
- 50 euro.
Îi dă banii, își face treaba în 3 minute şi pleacă. A doua zi iar se întoarce...Trei minute de extaz şi pleacă. La fel şi a treia zi. În a patra zi, iar se întoarce la ea, și-l întreabă tipa:
- Măi, da' tu-mi pari cunoscut. De unde ești?!
- Din România  ...
Tipa încântată foc, zice:
-  Şi eu la fel! De unde din România?!
- Din Mireşu Mare! Stăm pe aceeaşi uliţă...
- De asta-mi păreai așa cunoscut! Dar ce cauți aici?!
- Păi, uite am venit să-mi cumpăr un Lamborghini la mâna a doua şi mi-a dat tac-tu 500 euro să ții dau ca să te poţi întoarce acasă, dar mi-a zis să nu ții dau pe toți odata că îi cheltui...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu